SLO bocni levo
SLO bocni desno

Teme 21. Zlatega bobna: Kreativnost, vsebina in sreča

Slovenija

28.07.2014

Letošnji mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, ki bo med 7. in 10. oktobrom v Portorožu, bo potekal v barvah Brazilije. Udeleženci bodo lahko med drugim lahko prisluhnili štirim brazilskim kreativnim in umetniškim direktorjem.
 
Iz Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), ki organizira tradicionalni festival Zlati boben in ki bo v v Portorožu od 7 do 10.oktobra so najavili prve govorce na letošnjem dogodku.
 
Glavne teme festivala bodo: Kreativnost, vsebina in sreča, posvetili pa se jim bodo tudi strokovnjaki iz britanskih podjetij The Effectiveness Partnership in BrainJuicer ter poljske agencije za odnose z javnostmi MSLGROUP.

Govorili bodo še: Roberto Vilhena, izvršni kreativni direktor v agenciji Artplan Group iz Ria de Janeira,Eiji Kozaka Cavalcanti, umetniški direktor v agenciji WmcCann iz São Paula, Pedro Rosa, starejši umetniški direktor v agenciji AlmapBBDO São Paulo, in Denis Peralta, umetniški direktor v agenciji Talent iz São Paula.

Udeležbo so potrdili še:  Warwick Cairns, strateški svetovalec iz britanskega svetovalnega podjetja za marketing in tržno komuniciranje The Effectiveness Partnership, avtor številnih knjig in člankov o oglaševanju in potrošniški kulturi, ki bo udeležencem približal umetnost pripovedovanja zgodb, Sebastian Hejnowski, generalni direktor poljskega podjetja MSLGROUP, ki bo predstavil najnovejše trende na področju odnosov z javnostmi, John Kearon, ustanovitelj in direktor britanskega podjetja za marketinške raziskave Brain Juicer, ki se bo posvetil kreativnim načinom ustvarjanja sreče s spreminjanjem vedenja potrošnikov v poslovne priložnosti.