SLO bocni levo
SLO bocni desno

V TZS poudarjajo pomen spletne in mobilne trgovine

Slovenija

29.12.2015

 

V TZS (Trgovinski zbornici Sloveniji) so pri napovedih previdni. V letu 2016 se pričakuje postopno in previdno povišanje obsega potrošnje v trgovin.

Iztekajoče se leto za slovenske trgovce ni bilo tako rožnato, kot bi si želeli, a vendar so se trendi začeli izboljševati. Prebujajočemu splošnemu optimizmu navkljub ostajajo v trgovskem cehu previdni in trezni.

 Predsednica Trgovinske zbornice Slovenije (TZS) Mariča Lah opozarja, da kljub spodbudnim podatkom o gospodarski rasti, ki jo hrani predvsem izvoz, trgovinski sektor še vedno ne kaže opaznejših znakov okrevanja.

 Izvršna direktorica TZSMija Lapornik je za današnje Delo izjavila: "Podoba trgovinskega sektorja v Sloveniji, pa tudi v tujini, se je v zadnjih letih bistveno spremenila. Zaostrene gospodarske razmere niso vplivale zgolj na močno spremenjene nakupovalne navade potrošnikov, ampak tudi na konkurenčnost v tej panogi. V trgovini je potreba po iskanju novih idej in rešitev ter po privabljanju in ohranjanju kupcev zato danes bolj izražena kot je bila v preteklosti."

V prihodnosti se bosta očitno krepila predvsem spletna in mobilna trgovina, odločno pa ji bodo kljubovali klasični trgovci s svojimi trgovinami, supermarketi in blagovnimi hišami, svoj tržni delež bodo obranili tudi diskonti.

V TZS pravijo, da so priča razvoju globalne spletne trgovine na eni strani in vzpostavljanju regionalnih spletno-trgovinskih centrov na drugi. Slednji bodo predvsem priložnost za povečanje spletne prisotnosti srednjih, majhnih in mikro podjetij.