
Za nagrado Effie Slovenija 2014 se lahko potegujejo tržno-komunikacijske akcije, ki so potekale med 15. oktobrom 2012 (oz. vsaj med 15. oktobrom 2011, če se potegujete za nagrado v kategoriji Dolgoročna učinkovitost) in 15. oktobrom 2014. Vsi finalisti in nagrajenci se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Effectiveness Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.
A) Potrošni izdelki – hrana, B) Potrošni izdelki – pijača, C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika, D) Potrošni izdelki – drugo, E) Storitve – telekomunikacije in IT, F) Storitve – trgovine, G) Storitve – drugo, H) Korporativno komuniciranje, I) Družbeno odgovorne akcije, J) Učinkovita raba spleta, družbenih medijev in aplikacij, K) NOVOST: David vs. Goljat, L) Dolgoročna učinkovitost.
| Pomembni datumi... Rok za prijavo akcij: 12. november 2014, zadnji rok za prijavo akcij: 26. november 2014, predstavitev liste finalistov, 10. marec 2015*. Podelitev nagrad Effie: 25. marec 2015, organizator si pridržuje pravico do naknadne spremembe navedenih terminov.Ostale novosti najdete v razpisu Effie 2014 (spodaj). http://www.effie.si/tekmovanje/razpis-effie-2014/ |


