SLO bocni levo
SLO bocni desno

Effie Slovenija 2014 je objavil razpis

Slovenija

23.07.2014

Komu nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost?
 
Novost letošnjega razpisa Effie Slovenija 2014 so razširjene kategorije potrošnih izdelkov in storitev ter povsem nova kategorija: David vs. Goljat, s katero dobivajo priložnost manjše blagovne znamke, ki se uspešno kosajo z velikimi. Prijave bodo prvič doslej potekale preko spletnega prijavnega sistema od avgusta do 26. novembra 2014, zmagovalci pa bodo znani 25. marca 2015.

Za nagrado Effie Slovenija 2014 se lahko potegujejo tržno-komunikacijske akcije, ki so potekale med 15. oktobrom 2012 (oz. vsaj med 15. oktobrom 2011, če se potegujete za nagrado v kategoriji Dolgoročna učinkovitost) in 15. oktobrom 2014. Vsi finalisti in nagrajenci se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Effectiveness Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.
 
Razpisane kategorije Effie Slovenija 2014

A) Potrošni izdelki – hrana, B) Potrošni izdelki – pijača, C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika, D) Potrošni izdelki – drugo, E) Storitve – telekomunikacije in IT, F) Storitve – trgovine, G) Storitve – drugo, H) Korporativno komuniciranje, I) Družbeno odgovorne akcije, J) Učinkovita raba spleta, družbenih medijev in aplikacij, K) NOVOST: David vs. Goljat, L) Dolgoročna učinkovitost.
 
Žirijo bo vodila Aleksandra Kregar Brus, direktorica centralnega marketinga Skupine Atlantic, ocenjevanje prijavljenih tržno-komunikacijskih akcij pa poteka dvostopenjsko v okviru dveh ločenih krogov ocenjevanja.
 
Akcije bo ocenjevala dvostopenjska žirija, ki jo sestavljajo vodilni menedžerji in izkušeni strokovnjaki s področja marketinga iz vrst komunikacijskih, oglaševalskih in medijskih agencij, oglaševalcev, marketinških raziskovalcev, medijev, vzgojno-izobraževalnih ustanov ter akademskih krogov, strokovnjakov za odnose z javnostmi ali drugih oblik korporacijskega komuniciranja.
 
Pomembni datumi...
 
Rok za prijavo akcij: 12. november 2014, zadnji rok za prijavo akcij: 26. november 2014, predstavitev liste finalistov, 10. marec 2015*. Podelitev nagrad Effie: 25. marec 2015, organizator si pridržuje pravico do naknadne spremembe navedenih terminov.Ostale novosti najdete v razpisu Effie 2014 (spodaj).
http://www.effie.si/tekmovanje/razpis-effie-2014/