SLO bocni levo
SLO bocni desno

Orbico bo na Poljskem ponujal Mastnakove penine

Slovenija

04.07.2014

Vstop hrvaškega Orbica na Poljsko s prevzemom večinskega deleža družbe Navo Polska Grupa Dystrybucyjna bo odprl vrata tako hrvaškim kot tudi slovenskim proizvajalcem. Med prvimi izdelki, ki jih bo Orbico ponudil na Poljskem, bo nova blagovna znamka Mediteraneo, ki bo združila vinarje s Hrvaške in Slovenije.
 
 
"S slovenskim partnerjem Zdravkom Mastnakom sva se dogovorila, da bova oblikovala slovensko-hrvaško blagovno znamko Mediteraneo, ki bo predstavljala Mastnakove penine in vino dingač s polotoka Pelješca," je za STA povedal lastnik Orbica Branko Roglić.
 
Ob začetku poslovanja na Poljskem sicer preučujejo tudi možnost distribucije hrvaških ribjih konzerv in čokolad. Kot je pojasnil Roglić, bo novi distribucijski kanal na Poljskem odprt za vse izdelke s Hrvaške in iz Slovenije, kot to velja za ostalih 17 držav od Baltika do Črnega in Jadranskega morja, v katerih posluje Orbico.
 
Izpostavil je še, da so od slovenskih izdelkov v Orbicovi distribuciji najbolj zastopani izdelki pivovarn Laško in Union ter Fructala. Poleg tega se bo zdaj odprl tudi prostor za prodajo poljskih izdelkov v jugovzhodni Evropi. Po prevzemu poljskega podjetja Navo Grupa je Orbico postal tudi največji distributer blaga za široko porabo v Evropi.
 
Čeprav je razvoj novega podjetja na Poljskem prednostna naloga Orbica, pa se ta že pogovarja tudi s potencialnimi partnerji v Združenih arabskih emiratih. S tamkajšnjimi podjetji načrtujejo skupno družbo v emiratih in Zagrebu, a je pred tem za oceno uspešnosti tovrstnega podviga treba raziskati cene blaga. Roglić pričakuje, da bo podpredsednik skupine Orbico Almir Duraković do konca leta dosegel dogovor z arabskimi partnerji.