SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nakupovanje v Mercatorju s posebnimi očali

Slovenija

01.07.2014

Danes ste vabljeni na nakupovanje z očali za sledenje gibanja oči v šišenski Mercator. Najdete jih nasproti blagajn, pred trgovinama Direndaj in Mass. Prostovoljci z dioptrijo naj si vstavijo leče.
 
Tomaž Erjavec je po letih dela v marketingu iskal priložnosti za lastno podjetniško pot. Med sledenjem novostim na trgu se je spoznal s kognitivnim marketingom in tehnologijo "eye trackinga", pri kateri s pomočjo naprave sledijo uporabnikovim zenicam, kar omogoča napredno raziskovanje uporabniške izkušnje in testiranje različnih komunikacijskih kanalov.
 
 In kako deluje tehnologija "eye trackinga"?

"Tehnologija deluje tako, da z infrardečo kamero sledi gibanju oči. Pri tem slika oko 60-krat na sekundo in tako na milimetre in milisekunde natančno zazna, kje se giba naše oko. Gre torej za zelo natančno spremljanje gibanja naših oči, " je povedal Erjavec (na fotografiji).