SLO bocni levo
SLO bocni desno

Argeti se tržni delež v Avstriji dviguje

Slovenija

25.06.2014

Po podatkih AC Nielsena se je tržni delež Argete v Avstriji lani dvignil za skoraj dva odstotka in je znašal 27,6 odstotkov.

Argeta se je tako lokalnemu avstrijskemu proizvajalcu Inzersdorfer, ki je lider na tržišču, približila na štiri odstotke, " so sporočili iz Skupine Atlantic.

Med vsemi paštetami na avstrijskem tržišču je najbolj prodajana Argetina piščančja pašteta 95 gr. s 15 odstotnim deležem na tržištu, sledi Argeta tuna 95 gr. s  petimi odstotki na tržištu in šele na tretjem mestu je najmočnejši proizvod vodilnega avstrijskega proizvajalca s štirimi odstotki deleža na tržišču.
 
Na četrtem mestu po prodaji vseh paštet v Avstriji je ponovno Argeta, in sicer Argeta Junior s tremi odstotki deleža.
Argeta je eden od brandov Atlantic Grupe, ki ima v Donatu Mg, Bebiju, Cedeviti in Multipowerju največ rezerv in možnosti za izvoz. Z izjemo potrošnikov v regiji bivše Jugoslavije je vedno bolj popularna tudi v drugih državah, kjer se prodaja: v Avstriji, Švici, Rusiji in državah CIS: Švedski, Španijii, Italiji, Veliki  Britaniji, Irski ZDA in Avstraliji.