
Kofola in družina Polič skupaj za nakup Radenske
Slovenija
24.06.2014
Češka Kofola in Skupina P&P v lasti slovenske družine Polič sta se povezali v konzorcij za nakup večinskega deleža v Radenski.

Kofola in družina Polič verjamejo, da bi njihovo sodelovanje prineslo pozitivne učinke tako za Radensko kot za njene zaposlene in za lokalno skupnost, blagovno znamko Radenska pa bi postavilo nazaj na vrh v Jugovzhodni Evropi - na mesto, kjer je že bila. Konzorcij bi prinesel Radenski odgovornega lastnika, dostop do novih trgov, razvoj inovativnih izdelkov in novih distribucijskih kanalov.
"Kofola visoko ceni in spoštuje lokalne blagovne znamke, njihovo zgodovino in njihove zgodbe. Zavedamo se, da je Radenska pomembna slovenska blagovna znamka. Prepričani smo, da ima Radenska dober potencial za dinamično rast in da je mogoče tako rast doseči le s spoštovanjem lokalnega okolja," pojasnjuje direktor prodaje v Kofoli Marián Šefčovič, ki vodi projektno skupino za nakup Radenske, in dodaja: "Spoštujemo Slovence, zato smo ponosni na poslovno partnerstvo z družino Polič, ki je uspešna slovenska podjetniška družina, z odličnim, transparentnim in mednarodnim poslovanjem, predvsem pa ima bogate izkušnje s promocijo Radenske na novih trgih."
"Radenska je bila nekoč v Jugovzhodni Evropi sinonim za mineralno vodo in bi si zaradi svoje kakovosti to ponovno zaslužila. Na tem ugledu želimo graditi. Radensko bi v sodelovanju s Kofolo ponovno dvignili na raven regionalne zmagovalke. Kofola trenutno v svoji ponudbi nima mednarodno prepoznane premium blagovne znamke naravne mineralne vode, zato bi odprla vrata za Radensko tudi na svojih trgih. Kofola je znana po pozitivnem odnosu do tradicionalnih lokalnih blagovnih znamk in verjamem, da je to tisto, kar Radenska potrebuje" je povedal Peter Polič.
Kofola in družina Polič bosta skupaj iskali dodatne naložbene priložnosti v regiji. "Radenska bi postala strateško središče za nadaljnje prevzeme v sosednjih državah," razkriva načrte Šefčovič, Polič pa ga je dopolnil: "Kljub težkim tržnim razmeram smo se povezali v konzorcij, ker verjamemo v potencial Radenske, njenih ljudi in odlične blagovne znamke. Ta potencial pa se lahko uresniči le ob znatnih vlaganjih v trženje in razvoj."
Konzorcij, ki združuje Kofolino preizkušeno in uveljavljeno strateško znanje na področju proizvodnje in prodaje brezalkoholnih pijač ter vizijo razvoja distribucijskih kanalov Radenske in odlično poznavanje slovenskega in mednarodnega poslovnega okolja družine Polič, predstavlja dobro priložnost za razvoj Radenske in s tem prinaša številne pozitivne učinke za vse deležnike.


