SLO bocni levo
SLO bocni desno

Kozmetika Afrodita z novo nego po moško

Slovenija

19.06.2014

Vodilna slovenska kozmetična hiša je tik pred poletjem poskrbela za zanesljivo nego po moško, od glave do pet ter v ekskluzivnem okolju restavracije Maxim v Ljubljani  javnosti predstavila novo linijo izdelkov "Afrodita men".
 
Izdelki za britje in nego po britju ter kar pet vsestranskih gelov za lase in telo se popolnoma prilagajajo potrebam sodobnega moškega. Kot so povedali v Kozmetiki Afrodita so vanje vgradili inovativno MEN FIT FORMULO, ki vsebuje visoko aktivni anti-age vitamin B3 ali niacin ter spodbuja obnovo celic kože.
 
MEN FIT FORMULA, ki je plod domačega znanja, blago razkuži in pomirja iritacije po britju, zavira nastanek mozoljčkov, obnovi zaloge vlage ter gladi gubice. Izdelki so preprosti za uporabo, prijazni do občutljive kože in ugodni za denarnico. 
 
V sproščenem ozračju je vse prisotne pozdravila Betka Šuhel ter navzočim predstavila tri različne profile moških, ki jim je nova kozmetika pisana na kožo in, ki so jih v Afroditinem oddelku marketinga humorno poimenovali "kul" tip, poslovnež ter poznavalec.
 
Vse tri tipe v eni osebi združuje enkratni in neponovljivi Lado Bizovičar, ki v produkciji Špas teatra sicer obvlada Slovensko musko od A do Ž, so ga pa Afroditini izdelki z vonjem vanilije navdušili do te mere, da jih je "poizkusil" dobesedno ter prisotne s to izkušnjo nasmejal in navdušil.  
 
Dobre volje so se družile znane "lepotice" Nataša Pinoza, Mirela Korač, Marika Savšekin Jana Koteska, pevka Alenka Godec ter igralka Violeta Tomič, ki so jim družbo delali tudi znani Slovenci Tomaž Mihelič, glasbenik Rok Golob ter mistra Universe Matjaž Kumelj in Mitja Nadižar
 
Prisotnost številnih znanih obrazov je privabila tudi predstavnike sedme sile vključno s TV-postajami, ki so se ob predstavitvi AFRODITA MEN lahko prepričali, da domača kozmetična hiša že dolgo ni več samo sledilka kozmetičnih trendov, temveč jih s preko 40-letno tradicijo zagotovo tudi narekuje.