SLO bocni levo
SLO bocni desno

Za Skupino Laško največji tuji trg Italija

Slovenija

09.06.2014

Največji tuji trg skupine Laško je Italija, ki ima zato tudi strateški pomen. Lani je skupina k zahodnim sosedom izvozila 1,34 milijona hektolitrov pijač. Cilj skupine pa je povečati indeks distribucije in s tem osvojiti tudi tiste dele te države, ki so bolj oddaljeni od slovenske meje.
 
Skupina Laško je s svojimi blagovnimi znamkami najbolj prisotna na področju severo-vzhodne Italije. Najpomembnejše blagovne znamke pri prodaji v Italijo so Laško Club pivo, Union svetlo pivo, Laško Zlatorog pivo, Union Pils pivo, voda Radenska Classic, Union Radler in Union brezalkoholno pivo.
 
V Italiji se letno proda 17 milijonov hektolitrov piva, potrošnja piva na osebo pa znaša 28 do 30 litrov letno. Trg piva je po navedbah Laščanov zahteven zaradi različnih pakiranj, prisotnosti visokega števila trgovcev in diskontnih verig ter številne konkurence.
 
Posebnost italijanskega trga je steklenica velikosti 0,66 litra, ki poleg pollitrske pločevinke predstavlja glavni prodajni format.
 
V Italiji je najbolj priljubljeno pivo s 4,5 odstotka do pet odstotkov alkohola, na tem trgu pa se prodaja okrog 1200 blagovnih znamk piva. Skupina Laško sicer razvija strategijo nastopa, prilagojeno potrebam posameznega trga. Italijanskemu potrošniku se približuje tako, da aktivnosti postavlja v lokalni okvir in mu na ta način skuša še bolj približati lastne blagovne znamke.