
Lidl na "Odprti kuhni" predstavil ponudbo Vitasia
Slovenija
07.06.2014
Danes bodo z Lidlovih polic začeli vabiti izdelki Vitasia, ki kupcem približujejo tradicionalne specialitete azijskih pokrajin.
Prihajajočo akcijo, ki bo potekala pod sloganom "Doživi Azijo v enem tednu", so napovedali na prav inovativen način, in sicer s prisotnostjo na Odprti kuhni v Ljubljani ter na mariborskem Festivalu kulinarike konec minulega tedna. Izkupiček od prodanih obrokov na stojnici Vitasia je šel projektu "Siti besed".
Po izrednem uspehu preteklih ponudb azijskih dobrot so se v Lidlu Slovenija odločili letošnjo ponudbo izdelkov Vitasia še obogatiti, saj so v ponudbo vključili več kot 80 različnih prehrambnih in – kar je novost – tudi neprehrambnih izdelkov. V bogati Lidlovi ponudbi Vitasia so svoj prostor na policah našle tradicionalne azijske specialitete – različne azijske jedi, začimbne mešanice, začinjeni prigrizki, omake in napitki, kot so riževo vino in kitajsko ter japonsko pivo.
Pozabili niso niti na sveže začimbnice: ingver, limonino travo, koriander ter eksotično sadje, kot so pitaja, mini banane, karambola, papaja in še mnogo več. Lidl je prvič v svojo Vitasia ponudbo uvrstil tudi neprehrambne izdelke, s katerimi bo priprava azijskih specialitet še bolj vrhunska: vok, plošče za suši, palčke, posebne skodelice za riž in sojo, deske za rezanje iz bambusa, azijske čajnike ter posebno ponudbo azijskih knjig.
Akcija Vitasia bo na kulinarično popotovanje po Daljnem vzhodu Lidlove kupce vabila do razprodaje zalog.



