Danes je podjetje Kalček d. o. o. v Ljubljani proslavilo 25-letnico obstoja njihove prve trgovine. Ob rojstnem dnevu prodajalne v Šiški so predstavili obraz, ki bo v prihodnje skušal tržiti blagovno znamko Kalček - odgovornost pripada Tanji Ribič.Tanja Ribič nov obraz Kalčka
Slovenija
05.06.2014
Danes je podjetje Kalček d. o. o. v Ljubljani proslavilo 25-letnico obstoja njihove prve trgovine. Ob rojstnem dnevu prodajalne v Šiški so predstavili obraz, ki bo v prihodnje skušal tržiti blagovno znamko Kalček - odgovornost pripada Tanji Ribič.Znana slovenska pevka in igralka je ob tem izrazila željo, da ljudje ne bi bili "ovce" in da ne smemo trpeti plantaž kapitalizma, kot je označila sodobno trženje, po njenem prepričanju, nezdravih izdelkov, ki jih tržijo veliki trgovci. "Sodelovanje s Kalčkom je prišlo povsem spontano, zanj pa so me odgovorni v podjetju zaprosili, potem ko sem zelo pogosto obiskovala njihove prodajalne," pojasnjuje Tanja.
Direktor podjetja Vladimir Stanič se je dotaknil občutljive teme prodaje mesa: "Prejeli smo kar precej odzivov, zakaj imamo, kot zdravju naklonjena trgovina, v ponudbi tudi meso. Moram povedati, da je to tukaj v prodajalni na Celovški shranjeno v posebnem skladišču, za tiste osebe, ki želijo trgovino brez kakršnih sledov mesa, pa je na voljo naša trgovina v BTC-ju." Vodja marketinga Terens Štader je direktorja dopolnil, da je vso meso v Kalčkovih trgovinah slovenskega porekla.
Kalček ima v Sloveniji tri prodajna mesta. Poleg osnovne v Šiški in omenjene v BTC-ju, imajo eno trgovino v centru mesta Ljubljana in sicer na Trubarjevi. Slednja je prav letos doživela prenovo.
Poleg predstavitve "ambasadorke" zdravega načina življenja je podjetje predstavilo tudi akcijo Ljubimo prihodnost, ki jo namenjajo nosečnicam in mladim mamicam. V prihodnjih dneh so skupaj z Ribičevo organizirali posebna predavanja na temo zdravega življenja, njen prvi odziv na sodelovanje pa si lahko ogledate v spodaj priloženem videoposnetku:


