SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hoferju, Lidlu in Drogi Kolinski priznanje na konferenci Diggit

Slovenija

15.06.2016

V Ljubljani je včeraj potekala peta izvedba slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit. Postregla je z vrsto predavanj domačih in tujih strokovnjakov o sodobnih digitalnih trendih, ki jim je prisluhnilo rekordnih 450 udeležencev.
 
Od štirih velikih nagrad sta dve prejela tudi trgovca, ki delujeta na območju Slovenije, v konkurenci Hrana in pijača pa je priznanje odnesla Kolinska.
 
Veliko nagrado za digitalno strategijo je ob Hoferju dobila agencija Saatchi & Saatchi in sicer za projekt FerFud. To delo je prejelo tudi zlato nagrado v kategoriji trgovina. Opis nagrajenega projekta se glasi takole: "FerFud je izkušenjski projekt s ciljem Hofer približati publiki, ki sama ne obišče trgovin zaradi diskontnega predsodka, ter ji predstaviti nepoznane znamke in izdelke v obliki atraktivnih jedi - zunaj embalaž, ki jim vizualno ne pripisuje ustrezne kakovosti. S plačilom 'kolikor misliš, da je vredno' razbija mit percepcije med kakovostjo in ceno izdelkov Hofer ali prvič v Sloveniji s plačilom z objavo na FF ali TWT (social pay), s čimer se širi glas o projektu. Hofer s tem dokazuje svojo obljubo slogana Več kot fer."
 
Veliko nagrado v kategoriji družbenih medijev je osvojil Lidl Slovenija z delom Od navdiha do odnosa: Upravljanje Facebook skupnosti Lidl Slovenija. Opis tega projekta pa ima naslednje besedilo: "Strategija upravljanja skupnosti temelji na stalno odprti in srčni komunikaciji, ki je usmerjena k potrošniku in grajenju odnosa z njim. Temelji na treh ključnih stebrih: informiranju, sodelovanju (engagament) in poslušanju. Skupnost izobražujemo, lajšamo vsakodnevne težave, ponujamo relevantne vsebine z dodano vrednostjo in hkrati ne pozabljamo niti na aktualno ponudbo. Izbrana vsebina se predstavlja sproščeno in neformalno, odkrito in predvsem v smeri spodbujanja odzivov ter sodelovanja. Komunikacija poteka brez cenzure, s potrošniki pa gradimo dolgoročnejše odnose."
 
V konkurenci Hrana in pijača sta se žiriji najlepše predstavila Renderspace in Droga Kolinska s spletnim videom Roylet. "Roylet je spletna kampanja za naravno mineralno vodo Donat Mg, s katero smo sledili ciljem širitve ter povečanja prepoznavnosti na tujih trgih in pomlajevanja ciljne skupine na obstoječih. V središču kampanje je privlačen in humoren spletni video, ki predstavlja blagodejne učinke Donata Mg na prebavo s sloganom – Kraljevski tretma za vašo prebavo. Video je bil predvajan na šestih novih trgih in dosegel 1,8 milijona uporabnikov, največ v primarni ciljni skupini," se glasi spremljevalno besedilo tega projekta.
 
Letošnjo izvedbo Diggita je obiskalo okrog 20 odstotkov več udeležencev kot lani, pojasnjuje Marjan Novak iz marketinške revije Marketing magazin, ki dogodek organizira v sodelovanju s Telekomovo hčerinsko družbo TSmedia.
 
Rdeča nit letošnje konference je bil izbor ter upravljanje digitalnih platform in orodij za doseganje konkurenčne prednosti. Prvi je spregovoril Mark Tungate, britanski novinar in uredniški direktor globalnih nagrad za oglaševanje Epica, ki jih podeljujejo novinarski strokovnjaki.
 
"Digitalna era je zbližala svetova novinarstva in kreativnosti," je poudaril Tungate in dodal, da je obema svetovoma skupna osredotočenost na zgodbo, ki služi kot gorivo za navdih in pogovor. Med uvodnimi predavatelji je bil tudi predstavnik ameriškega poslovnega družbenega omrežja Linkedin Ian Hurlock.
 
Spregovoril je o uporabnosti Linkedina za potrebe podjetij, ponedeljkove novice o prevzemu Linkedina s strani ameriškega tehnološkega velikana Microsofta pa ni komentiral. V popoldanskem delu je nastopil tudi direktor ameriškega ponudnika spletne aplikacije za prevoze Uber za jugovzhodno Evropo Davor Tremac.