Vsebina rednih (cca. petdesetih) rubrik je bralcem znana.Izšla je 33. številka InStora
Slovenija
30.03.2015
Vsebina rednih (cca. petdesetih) rubrik je bralcem znana.Ob številnih strokovnih temah in analizah trgovcev smo se v rubriki Razmišljanja in komentarji dotaknili 42.posveta zadružnikov, ki je 10. in 11.marca, tako kot vedno, potekal v Portorožu, kjer so organizirali tudi okroglo mizo z naslovom: "Bo potrošnik kupoval slovensko hrano?" , svoje misli na to temo pa sta nam zaupala tudi predsednik Zadružne zveze Slovenije, Peter Vrisk in novi varuh v verigi oskrbe s hrano, dr.Jože Podgoršek.
Vodič skozi kategorijo je kot samostojna priloga tokrat namenjen kozmetiki, InFokus pa oljem.
Predstavljamo Valiconovih 25 najmočnejših blagovnih znamk v regiji in analiziramo Deloittove največje svetovne trgovinske verige "na drobno", kjer je seveda na 1.mestu še naprej Walmart, Agrokor pa zaseda mesto št.222...
V Periskopu pogled na tržišče v svojih državah tako kot vedno predstavljajo ugledni strokovnjaki: prof. dr. Mladen Vedriš iz Hrvaške, Milan Ćulibrk, glavni urednik srbskega NIN-a, Kenan Uštović iz BiH in Mirče Jovanovski, urednik Utrinskega vesnika iz Makedonije.
V intervjuju gostimo Rusmirja Hrvića, direktorja Klas. d.d. iz Sarajeva.
V rubriki Vox populi Igor Bergant piše tokrat o takih in drugačnih težavah, ki jih imamo v sodobni Sloveniji...
In še veliko več v InStoru, ki si ga lahko v elektronski obliki ogledate tudi v zavihku zgoraj desno na naši spletni strani...
Slovenija


