SLO bocni levo
SLO bocni desno

Potrošniki ponovno izbrali produkte leta

Slovenija

18.02.2022

 
Slovenski potrošniki so desetič izbrali produkte leta. Letos so nagradili 35 izdelkov iz različnih kategorij, od jogurtov, kav in insekticidov do otroških plenic in začimb. 
 
Izbrali so tudi 10 zmagovalcev med trgovinskimi znamkami. Zmagovalce so slovesno razglasili na dogodku v Kinu Šiška.Izbrani produkt leta je mednarodno priznana potrošniška nagrada za inovativne izdelke, pri kateri zmagovalce izberejo v sklopu raziskave, ki jo med slovenskimi potrošniki izvaja raziskovalno podjetje NielsenIQ. Kot so pojasnili organizatorji akcije, nagrada kupcem ponuja  nakupni nasvet in je vodič do najboljših novosti posamičnih kategorij.

Nagrado za letos so podelili v kategorijah rastlinskih jogurtov (Alpro rastlinski jogurt), športne prehrane (Proteini.si Natural whey protein), ustne vode (Curaprox perio plus regenerate), polnjenih piškotov (Baiocchi mulino bianco), urbanega vrtnarjenja (Gardena aquabloom) in sladkih prigrizkov (Al!ve chocolate drops).

Podelili so tudi nagrade v kategorijah strojno pomivanje posode (Jar platinum plus kapsule), mobilne aplikacije za dostave (Petrolova aplikacija Na poti), kava (Barcaffe single origin), tekoči sadni jogurti (sadni jogurti Zelene doline v plastenkah), električne zobne ščetke (Oral B IO) in pokončni sesalniki (Rowenta X-Force).

Nagrajenci prihajajo še v kategorijah dekorativni sistemi za obdelavo sten ali tal (Jub hydrosol decor), higienski vložki in tamponi (Natura femina organic), bolj zdravi prigrizki (Chio lentil chips), Omega 3 prehransko dopolnilo (Doppelherz omega 3), hrustljavi kruh (Wasa), medicinski pripomočki za ustno higieno (Oroxid), začimbe (Bio mlinčki kotanyi), suhomesnati izdelki (suha domača klobasa Mesnine Bohinja), žita za zajtrk (Čokolino protein powder), gumi prehranska dopolnila (Minka multivitaminski žele bomboni), parni čistilci (Vileda stream 3.0), anatomska obutev (Terlik sabo airlight), otroške sadne skute (Fruchtzwerge), rastlinske linije (Planet of plants), čevapčiči (leskovački čevapčiči Anton), insekticidi (Bio kill extra micro-fast), žitne kave (Benquick bela kava s cikorijo), funkcionalni sladoledi (Al!ve sladoledni proteinski barsi), grški tip jogurta (MU athentikos), instant napitki (Oraketa), goriva (Q Max), otroške plenice (Pampers premium care) in napolitanke (Manner snack).

Med izdelki trgovskih blagovnih znamk so nagrajenci za letošnje leto Chosida hrana za mačke, izdelki za zaščito pred soncem Cien Sun, Grillmeister grill zorjen burger s čedar sirom, linški keksi Naše nam paše, Milbona proteinski puding, krem sladoled z mandlji Bon Gelati, piščančja posebna klobasa brez genetsko spremenjenih organizmov in veganski donut, gre za izdelke trgovca Lidl. Nagrajena sta bila tudi dva izdelka trgovca Eurospin, polnjeni piškoti Nocciobisk in ravioli s telečjim mesom.

Skupno je bilo v raziskavo vključenih 348 produktov.

Ob razglasitvi zmagovalcev se je direktor Product of the Year Adria za regijo Gregor Gorenc zahvalil slovenskim kupcem in proizvajalcem, ki "so v teh 10 letih prepoznali naš neodvisni izbor in vse prednosti, ki jih prinaša naš pečat. Še posebej ponosni smo na zaupanje slovenskih kupcev, ki ga izkazujejo nam in vsem zmagovalnim izdelkom, z nakupi Izbranih produktov leta".

NielsenIQ je sicer v raziskavi ugotovil, da se delež kupcev, ki radi preizkušajo novosti, globalno in tudi v Sloveniji zvišuje iz leta v leto. V letu 2021 je bilo takšnih skoraj tretjina. Prav tako so ugotovili, da se zanimanje za zelene spremembe vse bolj odraža tudi v navadah in pri nakupnih odločitvah slovenskih kupcev.

Pri tem so izpostavili manjšo uporabo mesa, ki jo je izrazilo 36 odstotkov kupcev, in trajno naravnanost kupovati lokalne izdelke, ki jo je izrazilo 17 odstotkov kupcev.

NielsenIQ je raziskavo izvedel decembra lani in januarja letos prek spleta. V raziskavi je sodelovalo 1714 udeležencev.