Ptujska klet se že nekaj časa ponaša z nazivom najboljše slovenske vinske kleti in redno potrjuje vrhunsko kakovost slovenskih vin tudi na mednarodnih tekmovanjih.
Podjetje, ki je sicer del skupine Perutnina Ptuj je med več kot 15.000 vzorci vin z vsega sveta na prestižnem mednarodnem ocenjevanju Decanter v Londonu prejelo prestižni naslov, tam pa so podelili zgolj 35 mednarodnih trofej za najboljša vina v posameznih kategorijah in ena od teh je pripadla tudi ptujski kleti za pullus laški rizling 2012.
Slovenija se je zahvaljujoč temu uvrstila med vsega 10 držav proizvajalk vina na svetu, iz katerih so vinske kleti prejele ta naziv.
Mednarodno neodvisno ocenjevanje Decanter je letos "gostilo" kar 15.929 vzorcev vin, podeljenih je bilo 35 mednarodnih trofej, 114 regionalnih trofej, 305 zlatih medalj, 1.944 srebrnih, 4.810 bronastih in 3.945 priporočil za vina.
"Ptujska klet je zbirki več kot 250 odličij ter lanskima dvema regionalnima trofejama na tem ocenjevanju za sveža suha sauvignona letos dodala še najvišjo, mednarodno trofejo za sladki laški rizling 2012, vino iz sušenega grozdja, v kategoriji vin z ostankom sladkorja, " poroča današnje Delo.
Direktor kleti, Vinko Mandl je za osrednji slovenski časopis ob tem med drugim dejal: "Življenje je res sladko! Kapo dol vinogradnikom, kletarjem in enologu. Leta 2011 smo prvič stali na takšnem piedestalu po prejemu naziva Best of Show na vplivnem mednarodnem ocenjevanju v San Franciscu, ravno za laški rizling. Biti svetovno znan v vrhu kakovosti in v sladkih vinih je lahko naša nišna konkurenčna prednost in priložnost za ustvarjanje sinergij. Na eni strani v kombinaciji s kulinaričnim potencialom, ki ga posedujemo prav tako v regionalnem oziru, kot s turističnim potencialom štajerske destinacije."
Prisotni tudi čez "lužo": V Sloveniji jim gre najbolje v promet njihova tradicionalna znamka Haložan, med tujimi trgi pa so vse bolj prisotni v ZDA, ki je za njih količinsko in vrednostno najpomembnejši trg. Veliko prodajo tudi v Nemčiji in na Nizozemskem, kjer so vse bolj prisotni v verigah vinotek in pri specializiranih trgovcih, zanimajo pa jih tudi bolj oddaljeni trgi, kot sta Mehika in Kitajska. Za podjetje so zanimivi tudi trgi nekdanje Jugoslavije, zlasti Hrvaška po vstopu v EU. |