TZS (Trgovinska zbornica Slovenije) je v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani danes organizirala že 9. Strateško konferenco o trgovini.
Trgovinska zbornica Slovenije je tako kot doslej v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani, na Brdu pri Kranju organizirala 9. Strateško konferenco o trgovini.
Tokratna konferenca je bila namenjena inovativnosti. Prebojne inovacije, takšne, ki v temeljih spreminjajo poslovne modele, izdelke, storitve in opremo, so nujne v vseh dejavnostih, tudi v trgovini. Mita, da so prisotne le v start-up podjetjih, torej drobnih, agilnih sistemih, ni več. Inovativnost in poslovno uspešnost inovacij v trgovini lahko sistematično zagotovimo z vrsto premišljenih prijemov.
Dotiaknili so se vprašanj, kako kadrovati in ravnati z ljudmi pri delu, da bodo ti sprostili svoj inovativni naboj, kakšne organizacijske strukture, sistemi za merjenje uspešnosti in nagrajevanje zaposlenih so najprimernejši za zagon inovativnosti in vzdrževanje inovativnega vzdušja v podjetju, ter kakšni prijemi voditeljstva imajo največji učinek.
Na 9. strateški konferenci o trgovini so gostiili vrhunske tuje in domače strokovnjake s področja inoviranja. Predstavljali so primere uspešnih inovacij v trgovini in povezanih dejavnostih ter razkrili poslovne prakse, ki zagotavljajo uspešne prebojne inovacije.
Več na: