
InStore št. 93 pri naslovnikih in na spletu
Slovenija
30.04.2021
Izšla je 93. številka revije InStore. Vsebina rednih (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Tiskano revijo so naročniki prejeli, možno pa jo je prebrati tudi v elektronski obliki v zavihku zgoraj desno ali na tej povezavi. 

Na začetku tokratne številke so posebne priloge – najprej v uvodniku svoje misli strne Gregor Gorenc, direktor PDY Adrie in lastnik licence za to območje, nato pa so predstavljeni zmagovalci v treh kategorijah Izbranih produktov leta 2021.
Sledijo intervjuji nagrajencev med katerimi je najprej na vrsti daljši pogovor z Majdo Vodopivec, direktorico marketinga lastnih blagovnih znamk v Mercatorju ter nato izjave: Lidije Rakuše (direktorica marketinga Merkurja), Nataše Mejaš (vodja marketinga v Dani), Mojce Ponikvar (vodja marketinga v Krašcommercu), Boštjana Jerončiča (direktorja v podjetju Incom-Leone), Petre Marinko (lastnice in ustanoviteljice Pharme G), Dana Špendala (vodja prodaje v podjetju Kotanyi), Tino Kamenšak (vodja marketinga & PR v podjetju Proteini.si), Klavdijo Goljo in Martino Oražem (skrbnici blagovnih znamk Tosama), Katjo Pavlico (vodjo programa P&G v podjetju Orbico), Jano Štular (vodjo marketinga v Sparu Slovenija), Aleksandro Muster (vodjo blagovnih znamk v Palomi), Vanjo Lombar (generalna direktorica OMV Slovenija) , Trivkom Matovićem (direktorjem Preme), Tomažem Slavcem (direktorjem upravljanja in prodaje naftnih derivatov v Petrolu), Majo Kalan Pongrac in Špelo Kozolc (vodjo korporativnega komuniciranja in vodjo blagovnih znamk junior v Ljubljanskih mlekarnah), Luko Voštinićem (komercialnim direktorjem v Spektru), Sanelo Dmitrović (direktorico marketinga v Podravki), Urošem Lozejem (direktorjem skupine Farme Ihan), Borom Trčkom (vodjo zagotavljanja odgovornega vodenja podjetja v Hofru) in Marjetko Bizjak vodjo poslovne enote Bausch+Lomb in Open market Care v PharmaSwiss).
V reviji izpostavljamo rubriko trendi: Top 10 potrošniških trendov v letu 2021, kjer sta se avtorici Alison Angus in Gina Westbrook iz Euromonitor Internationala na desetih straneh lotili teme spreminjanja vedenja potrošnikov v času pandemije.
Hariet Cohen iz IGD piše o prilagoditvah na razmere po skandinavsko in temu, kako veriga Reitan Conveniance razvija trgovino prihodnosti.
Tokratno številko spet krasita dva intervjuja. Prvega najdete na straneh 62-67, kjer boste lahko prebrali pogovor z direktorjem in solastnikom Ete Kamnilk, Markom Koničem.
Drugi intervju je regionalni in sicer prvič sploh za katerikoli medij je za InStore spregovoril Goce Kamčev, lastnik in ustanovitelj največje trgovinske verige v Severni Makedoniji, diskonterja KAM, ki pa mu v zelje prihaja nemški velikan Lid (od.str.76 do str.79.).
Nataša Makovec iz Gea College-a se v 4.delu svoje raziskave loteva vedenja potrošnikov v digitalni dobi.
V tej številki gremo na polno in smo prvič začeli tudi sodelovanje z revijo Marketing magazin in njihov novinar Gašper Meden je za nas pripravil (komunikacijsko) zgodbo Pivovarne Union, ki gre na polno.
V tradicionalni rubriki Distribucija in logistika svoj prispevek o meritvah in produktivnosti v povezavi z uspešnostjo dela z zalogami v skladišču, korektno zaključi Antonio Zrilić.
V rubriki InStore na obisku se je avtor Igor D. Đurović tokrat odpravil do posebne trgovinice z izbrano ponudbo slovenskih biodinamičnih kmetij v ljubljanskih Kosezah, ki se imenuje Demetra in je last Mateje Hren.
Igor E. Bergant na koncu v svojem slogu, kot je že v navadi, revijo zaključi s svojim razmišljanjem in spoznanjem ob neuresničeni zamisli začetka nogometne Superlige samo za bogate.


