SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl jeseni z novo trgovino v bežigrajski Astri

Slovenija

06.08.2014

Lidl Slovenija je prejel naziv Superbrands Slovenija za leto 2013/2014. Naziv prejmejo blagovne znamke, ki so po mnenju strokovne komisije in potrošnikov v tistem obdobju najbolj prepoznavne blagovne znamke na trgu.
 
Lidl Slovenija je od leta 2007 odprl 45 trgovin, naslednjo pa namerava odpreti jeseni v Ljubljani za Bežigradom (v Astra Jami). V Sloveniji zaposlujejo 1200 ljudi in nameravajo do konca leta zaposliti še nekaj deset novih. Skupno imajo 10.000 trgovin v več kot 25 državah na svetu.
 
Po napovedih analitske hiše Planet Retail naj bi nemška trgovska skupina Schwarz, lastnica verig Lidl in Kaufland, do leta 2018 prehitela največjega trgovca v zahodni Evropi, francoski Carrefour.
 
Lidl se je med najboljše blagovne znamke uvrstil na podlagi kriterijev kakovosti, zanesljivosti, emocionalnega naboja blagovne znamke in drugačnosti. Mednarodna organizacija Superbrands naziv za najboljše blagovne znamke podeljuje v 88 državah sveta na štirih celinah.
 
Prve aktivnosti Superbrands so se začele v Veliki Britaniji leta 1994 na radijski postaji BBC London. Osnovni cilj te oddaje je bil nuditi potrošnikom širši vpogled v blagovne znamke, ki so prisotne v njihovem življenju.Proces glasovanja poteka pod strogim očesom mednarodne strokovne komisije, ki jo sestavlja več kot 65 članov iz poslovnega sveta, marketinških strokovnjakov, akademskega okolja in priznanih podjetnikov.
 
Njihovo mnenje je dopolnjeno tudi z mnenji več kot 12.000 potrošnikov, ki so izrazili svoje prednosti in slabosti o posameznih blagovnih znamk v ocenjevanju. "Uvrstitev med najbolj uspešne blagovne znamke na trgu je za Lidl Slovenija pomembno priznanje preteklega dela in obenem obveza, da bomo tudi v prihodnje izpolnjevali naše osrednje poslanstvo, in sicer kupcem ponujati najvišjo kakovost po najbolj ugodni ceni," je ob prejemu naziva Superbrands Slovenija 2013/2014 dejal Gregor Kosi, generalni direktor Lidl Slovenija.
 
Ob prejemu naziva Superbrands se Lidl Slovenija zavezuje k ohranjanju visoke ravni kakovosti izdelkov in zanesljivega poslovanja. V podjetju to dosegajo z nenehnim nadzorom tako nad izdelki lastnih blagovnih znamk kot tudi izdelki drugih dobaviteljev. Dober odnos s poslovnimi partnerji, skrb za zaposlene in postavljanje kupca na prvo mesto pa so v Lidlu Slovenija temeljna načela že od samega začetka nastopa na slovenskem trgu leta 2007.