Prenovljeno podobo so tokrat dočakali kozarčki in stabilo vrečke. Bistvena lastnost prenove je, da ima vsak segment uporabe (začimbe, zelišča, začimbne mešanice, poper, paprika, vse za peko) lastno barvno kodiranje.Nova podoba Kotányi kozarčkov in stabilo vrečk
Slovenija
17.03.2015
Kotányi svoje porabnike znova razveseljuje s prenovljeno podobo pakiranj, ki naj bi po besedah predstavnikov Kotányi še olajšala odločitev porabnika pred polico.
Prenovljeno podobo so tokrat dočakali kozarčki in stabilo vrečke. Bistvena lastnost prenove je, da ima vsak segment uporabe (začimbe, zelišča, začimbne mešanice, poper, paprika, vse za peko) lastno barvno kodiranje.Kot je povedala Katarina Pivk, vodja blagovne znamke Kotányi, je prenova podobe embalaže nujni sestavni del življenjskega ciklusa vsakega izdelka oziroma blagovne znamke, ki je na trgu daljše obdobje: "Na eni strani se spreminjajo trendi v potrošnji, na drugi strani je tu uporabnik, ki upravičeno pričakuje, da proizvajalci sledimo trendom ter vseskozi iščemo načine kako še poenostaviti izbor pred polico in kasneje seveda uporabo izdelkov."
In prav višja uporabna vrednost je predstavljala ključno vodilo pri prenovi tako mlinčkov v 2012 kot tudi pri tokratni kozarčkov in stabilo vrečk.
Z uporabo barvne segmentacije Kotanyi hkrati postavlja tudi smernice na trgu in osvešča uporabnike o obstoju različnih pod-segmentov znotraj kategorije začimb in zelišč.
Slovenija


