Zaupanje potrošnikov se je v Sloveniji januarja poslabšalo. Kazalnik njihovega zaupanja je bil januarja na mesečni ravni nižji za šest odstotnih točk, na letni za dve, od povprečja prejšnjega leta pa za pet odstotnih točk, je včeraj objavil državni statistični urad, ki večji pesimizem pripisuje tudi metodološkim spremembam pri merjenju. Januarja padec zaupanja potrošnikov
Slovenija
22.01.2016
Slovenski državni statistični urad ugotavlja, da so slovenski potrošniki ponovno manj optimistični, in sicer glede možnosti za izboljšave v svojih domovih.
Zaupanje potrošnikov se je v Sloveniji januarja poslabšalo. Kazalnik njihovega zaupanja je bil januarja na mesečni ravni nižji za šest odstotnih točk, na letni za dve, od povprečja prejšnjega leta pa za pet odstotnih točk, je včeraj objavil državni statistični urad, ki večji pesimizem pripisuje tudi metodološkim spremembam pri merjenju. Slovenski državni statistični urad ugotavlja, da so slovenski potrošniki ponovno manj optimistični in sicer glede možnosti za izboljšave v svojih domovih. Januarja so glede na december sicer višje vrednosti nekaterih kazalnikov, ki izražajo pričakovanja potrošnikov. Nespremenjena je ostala le vrednost kazalnika brezposelnosti v prihodnjih 12 mesecih.


