SLO bocni levo
SLO bocni desno

Gana: Carrefour vstopa na trg prek franšizne pogodbe

Svetovne

19.12.2025

Francoski trgovski velikan bo vstopil na ganski trg po sklenitvi franšiznega partnerstva, v okviru katerega bo v tej zahodnoafriški državi prevzel sedem hipermarketov Shoprite , kar pomeni nov zagon njihove afriške širitve, poroča MarketScreener.

V skladu s poslovno pogodbo bodo trgovine, ki jih je novembra kupil distributer Brands For All, preimenovane in bodo "nastopale" pod imenom Carrefour, prve objekte pa naj bi ponovno odprli do aprila 2026, so sporočili iz skupine.

Poteza sledi odločitvi vodstva Shopritee, da se umaknejo iz Gane in se ponovno osredotočijo na domači trg v Južni Afriki, poroča Reuters.

Velja omeniti, da je Brands For All, ki že franšizira mednarodne trgovske blagovne znamke, vključno z Decathlonom in Yves Rocherjem, v podsaharski Afriki in na Bližnjem vzhodu, je prejšnji mesec zaključil nakup sedmih hipermarketov Shoprite.

Iz Carrefourja so medtem sporočili, da bo Carrefour International v skladu s sporazumom zagotavljal operativno strokovno in maloprodajno znanje ter ponudbo izdelkov, da bi podprli Brands For All pri preoblikovanju celotne mreže Shoprite Ghana v trgovine Carrefour, z ambicioznim načrtom nadaljnje širitve.

Prve trgovine bodo preimenovali do aprila 2026, a s tem dodatkom, da v Carrefourju načrtujejo odprtje še petih objektov v Gani do leta 2028.

Patrick Lasfargues, izvršni direktor Carrefour International, je dejal, da ta dogovor potrjuje moč strategije rasti skupine, ki temelji na franšizi. "Veseli nas, da smo začeli sodelovanje z vodilnim trgovcem na drobno v Gani. Poleg hitre preobrazbe sedmih hipermarketov Shoprite je pomembno, da ekipi Brands For All in Carrefour International že sodelujeta pri prihodnji rasti naših dejavnosti v državi in do leta 2028 načrtujemo odprtje še petih trgovin. Začetek poslovanja v Gani predstavlja še en mejnik pri izvajanju naše strategije mednarodne širitve prek franšiz, zahvaljujoč kateri smo oktobra 2025 že presegli število 3000 franšiznih trgovin," je dejal Lasfargues.

Iz Carrefourja so še izjavili, da ta sporazum pomeni tudi dosego njihovega cilja širitve v 10 novih držav prek franšizinga, kot del strateškega načrta za leto 2026.

Vir: InStore

Foto: Carrefour