SLO bocni levo
SLO bocni desno

Lidl Slovenija nagrajen za odličnost znamčenja delodajalca

Slovenija

19.12.2025

Na letošnjih Best Employer Brand Awards Adria je Lidl Slovenija prejel dve nagradi – nagrado za najboljšo vodjo za znamčenje delodajalca (Best employer brand manager) in nagrado za najboljšo interno komunikacijo (Best internal communication) za projekt implementacije novih vrednot.

Podjetje v ospredje svojega delovanja vseskozi postavlja zaposlene ter z inovativni pristopi in stalno skrbjo za zagotavljanje najboljših pogojev dela uspešno nagovarja raznolike ciljne skupine na trgu zaposlovanja. Prejeti nagradi potrjujeta Lidlovo uspešno in dolgoročno delo na področju znamčenja delodajalca.

V Lidlu Slovenija k znamčenju delodajalca pristopajo strateško – z jasno vizijo, podporo vodstva in ekipo, ki skrbi za razvoj znamke delodajalca. Kot del mednarodne Skupine Lidl imajo priložnost, da dobre prakse številnih Lidlovih držav prenašajo na slovenski trg, raznolika delovna mesta znotraj podjetja pa jih dodatno spodbujajo, da premišljeno pristopajo k iskanju in nagovarjanju talentov. Da so na tem področju na pravi poti in v skladu s trendi, potrjujejo številna priznanja, med drugim tudi nagradi, ki ju je Lidlu Slovenija pred kratkim podelila strokovna žirija Best Employer Brand Awards Adria.

Mojca Veselko, vodja oddelka za pridobivanje talentov in znamčenje delodajalca v Lidlu Slovenija, je prejela nagrado za najboljšo vodjo znamčenja delodajalca (Best employer brand manager). Obenem je ekipa, ki v Lidlu Slovenija skrbi za znamčenje delodajalca, skupaj z Lidlom Hrvaška prejela tudi nagrado za najboljše interno komuniciranje (Best Internal Communication), ki potrjuje odlično sodelovanje ekip v obeh državah in učinkovit pristop k internemu komuniciranju.

»Prejeti nagradi sta za Lidl Slovenija pomembno strokovno priznanje in hkrati spodbuda, da še naprej ostajamo zavezani razvoju sodobnega, stabilnega in odgovornega delovnega okolja, ki zaposlenim nudi varnost, priložnosti za razvoj ter dobro ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem,« je po prejemu nagrade povedala Mojca Veselko.

Strateški pristop k znamčenju delodajalca

Lidlova strategija znamčenja delodajalca temelji na inovativnih pristopih, strateškem nagovarjanju ciljnih skupin in celostnem pristopu k dobrobiti zaposlenih. Poseben poudarek namenjajo izkušnji (potencialnega) kandidata, ki se začne še pred prijavo na delovno mesto v Lidlu Slovenija. To počnejo z jasnimi in privlačnimi zaposlitvenimi kampanjami, enostavnim prijavnim postopkom in doslednim komuniciranjem skozi celoten zaposlitveni proces.

Za pozitivno izkušnjo novo zaposlenih Lidl Slovenija poskrbi z jasno strukturiranimi programi uvajanja. Novo zaposleni ob začetku dela prejmejo paket dobrodošlice, sodelujejo v Lidlovem pozdravnem dnevu ter imajo na voljo botra oziroma mentorja, ki jim pomaga pri uspešni vključitvi v delovno okolje.

Tudi, ko kandidat postane del ekipe, se aktivnosti za dobro izkušnjo z delodajalcem ne končajo. V Lidlu Slovenija s strategijo Dober lajf skrbijo za dobro počutje svojih zaposlenih na delovnem mestu in zunaj njega, pri čemer ukrepe vseskozi nadgrajujejo in za zaposlene skrbijo z dodatnimi ugodnostmi, celovitimi razvojnimi programi ter finančnimi dodatki. Med nefinančnimi ugodnostmi najbolj izstopajo možnost dela na daljavo, Lidlova 36-ka (36-urni delavnik kot polni delovni čas) za zaposlene v trgovinah in skladišču ter Lidlova akademija, ki zaposlenim omogoča številne možnosti za karierni razvoj in napredovanje. Poleg tega Lidl Slovenija zaposlenim nudi dodatna zavarovanja, brezplačno psihološko, finančno in pravno svetovanje ter številne ugodnosti za družine zaposlenih.

Vir/Foto: Lidl