Otvoritev je 19.novembra privabila veliko število obiskovalcev, s tem objektom pa podjetje nadaljuje strategijo širitve maloprodajne mreže v državi.
Nov objekt ima več kot 300 m² prodajne površine, skrbno urejen in po najnovejših standardih za udobje, praktičnost in jasno navigacijo po kategorijah pa je odprt prostor, ki je zasnovan tako, da omogoča hitro, pregledno in prijetno nakupovanje.
Potrošniki imajo dostop do široke izbire svežega sadja in zelenjave, pečenega piščanca,ostalih dobrot, a tudi do široke palete izdelkov za vsakdanje potrebe. Želijo ponuditi večjo razpoložljivost, raznolikost in stabilno kakovost, s čimer "Žito Marketi" še naprej gradijo prepoznavno in zanesljivo ponudbo za potrošnike v regiji.
Ob odprtju so za obiskovalce pripravili posebne promocijske aktivnosti in degustacije izdelkov, ki omogočajo bližje spoznavanje. Obiskovalci imajo priložnost okusiti kakovost, se seznaniti z izdelki in izkoristiti posebne promocijske ugodnosti.
Z odprtjem so v »Žito Marketih« ponovno potrdili strategijo nenehne širitve in izboljšanja maloprodajne mreže.
Podjetje ostaja zavezano ustvarjanju sodobnih, dobro organiziranih in na potrošnika usmerjenih prodajnih prostorov, z jasnim ciljem, zagotoviti boljšo vsakodnevno nakupovalno izkušnjo, večjo dostopnost in višji standard storitev za vse potrošnike, so sporočili iz podjetja.
Vir/Foto: FB Žito Marketi


