SLO bocni levo
SLO bocni desno

Španija: Heineken 0.0 povezuje igralce padela po vsem svetu

Svetovne

24.11.2025

Predstavniki Heinekena 0.0 so podpisali večletno pogodbo s Playtomicom, s katerim so razširili sponzorstvo igre padela na vse ravni tega športa, poroča Little Black Book.

Padel je šport, ki združuje elemente tenisa, badmintona in squasha

V zadnjih letih je pridobil izjemno popularnost po vsem svetu, še posebej v Španiji in Latinski Ameriki. Ta dinamična igra, znana po svoji dostopnosti in družabnosti, ponuja edinstveno kombinacijo strategije, spretnosti in zabave. Padel je prišel dobesedno iz nič. Leta 1969 je Enrique Corcuera v Mehiki spremenil svoje teniško igrišče, ga obdal z zidovi in tako ne da bi vedel, ustvaril nekaj novega. To ni bila samo sprememba igrišča, to je bil začetek nove športne strasti, ki združuje hitrost, spretnost in kar je najboljše, zabavo. Padel je znan po svoji izredni družabnosti. Igra se predvsem v dvojicah, kar spodbuja timsko delo in druženje.

Playtomic je vodilna platforma za rezervacijo igrišč za loparske športe. Blagovni znamki bosta skupaj ubrali nov pristop k povezovanju igralcev z ustvarjanjem prilagojenih izkušenj, pri čemer bodo odprte tekme ključni element partnerstva.

Heineken bo udeležencem ponudil presenečenja na igrišču in zunaj njega, a tudi brezplačen Heineken ali Heineken 0.0 za nadaljevanje druženja z novimi prijatelji po tekmi.

Odprte tekme bodo predstavili decembra na dogodku v Barceloni, kjer bosta Heineken 0.0 in Playtomic predstavila začasno igrišče za padel, odprto za javnost, na lokaciji Moll de Barcelona.

"Za Heineken 0.0 to partnerstvo ni le športno sponzorstvo, temveč gre za izboljšanje načina povezovanja ljudi na igrišču med padelom in po tekmah s Heinekenom. Predana in velika skupnost Playtomica bo v kombinaciji s Heinekenovo zavezanostjo kakovostnemu druženju in osvežilnemu pivu ustvarila nepozabne izkušnje za milijone igralcev po vsem svetu. Skupaj gradimo priložnosti za igralce, da se srečajo in praznujejo pristne trenutke v hitro rastočem okolju po vsem svetu," je dejal Bram Westenbrink, glavni komercialni direktor Heinekena.

"Padel je najhitreje rastoči šport in verjetno najbolj družaben šport našega časa. Z velikim potencialom za spodbujanje novih povezav prek igre smo navdušeni nad partnerstvom z globalno blagovno znamko, kot je Heineken 0.0, ki je izjemno osredotočena na pomoč ljudem pri iskanju drugih, ki delijo njihove strasti. Heineken 0.0 je prepoznal potencial padela in Playtomica in želimo vsak trenutek na igrišču ter zunaj njega spremeniti v izkušnjo, ki igralcem padela po vsem svetu prinaša nekaj novega in vznemirljivega," je dodal Antonio Robert, generalni direktor Playtomica.

Vir: InStore
Foto: Heineken