Platforma Keychain namreč trgovcem omogoča oblikovanje in proizvodnjo izdelkov pod lastno blagovno znamko ter dostop do omrežja več kot 2000 lokalnih proizvajalcev.
Pred lansiranjem so registrirali več kot 500.000 izdelkov iz Združenega kraljestva, tako da lahko trgovci na drobno hitro posnemajo in izboljšajo izdelke, ki so priljubljeni med potrošniki ter tako dostopajo do proizvajalcev, ki stojijo za njimi.
"Trgovinske blagovne znamke hitro rastejo, bolj kot katera koli druga kategorija v živilski industriji, vendar večina trgovcev na drobno še vedno uporablja razdrobljene, t.i. ročne sisteme v času, ko so dobavne verige vse bolj zapletene in predpisi vse strožji. Platforma povezuje vse faze razvoja izdelkov, od zasnove do nabave in skladnosti, tako da lahko hitreje dobimo odlične izdelke na trg in ostanemo korak pred regulativnimi spremembami. Veliki trgovci na drobno so že skrajšali čas lansiranja za več mesecev, enaka priložnost pa obstaja zdaj v celotnem tudi v Združenem kraljestvu,« je za The Grocer povedal Oisin Hanrahan, soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Keychain.
Keychain ima osem od desetih največjih ameriških trgovcev na drobno, vključno s 7-Eleven in Whole Foods, medtem ko sedem od desetih največjih podjetij za potrošniško blago, vključno z General Mills, že uporablja Keychain »za pospešitev razvoja izdelkov in učinkovitejše odzivanje na povpraševanje na trgu«.
Proizvajalci plačujejo glede na to, kako uporabljajo platformo in funkcije, ki jih potrebujejo, medtem ko imajo blagovne znamke, pa naj bodo to veliki igralci ali zagonska podjetja, prost dostop do proizvodne mreže.
"Cilj je Keychain narediti dragocen za podjetja vseh velikosti, ne glede na to, ali podjetja lansirajo svoj prvi izdelek ali upravljajo s tisočimi po vsem svetu," je še dejal Hanrahan.
Podjetje je ta mesec od vlagateljev, vključno z W23 Global, skladom, ki ga podpirajo Tesco, Ahold Delhaize, Woolworths Group, Empire Company Limited in Shoprite Group, pridobilo 7,5 milijona funtov.
Britanska platforma po navedbah iz podjetja že vključuje več kot 2000 lokalnih proizvajalcev. Na čakalnem seznamu je več kot 1000 blagovnih znamk in trgovcev, ki želijo izdelke uporabljati pred uradno predstavitvijo, pravijo v Keychainu.
Širitev platforme v Združenem kraljestvu bo vodil Alan Metcalfe, nekdanji direktor trženja pri Red Bullu in izvršni direktor blagovne znamke Fulfil.
Vir: InStore
Foto: Keychain


