Podjetje Imlek s sedežem v Padinski Skeli - Beograd, ima v lasti tudi dve mlekarni v Severni Makedoniji in Bosni in Hercegovini z najsodobnejšimi proizvodnimi obrati ter odkupuje mleko od več kot 3500 kmetov, pri čemer letno predela skoraj 400 milijonov litrov surovega mleka.
Zahvaljujoč širokemu portfelju izdelkov in močnim blagovnim znamkam, med katerimi izstopa ikonična Moja Kravica, je Imlek prepoznan kot steber mlečne industrije v regiji in ena najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk v gospodinjstvih po vsem Zahodnem Balkanu.
Dva srbska podjetnika, oba tesno povezana z Imlekom in sektorjem živilske industrije v regiji tako združujeta moči, da bi to podjetje popeljala v naslednjo fazo rasti in razvoja.
Andrej Jovanović prinaša bogate izkušnje na področju potrošniškega blaga. Kot soustanovitelj in nekdanji lastnik podjetja Marbo Product, vodilnega proizvajalca prigrizkov v Srbiji, ki ga je kasneje prevzel PepsiCo ter kot izvršni direktor in solastnik skupine Moji Brendovi (ki je vključevala Bambi, Knjaz Miloš in Imlek), ima Jovanović dokazano zgodovino ustvarjanja in razvoja regionalnih vodilnih podjetij.
Bojan Radun, ki je od leta 2018 na čelu podjetja Imlek, ima več kot dve desetletji izkušenj v industriji potrošniškega blaga, vključno z mestom generalnega direktorja podjetij Bambi, vodilnega proizvajalca slaščic v regiji in Nectar, enega najpomembnejših proizvajalcev sokov, kjer je tudi pomemben delničar. Radun je tudi predsednik nadzornega sveta podjetja Hortex, uglednega proizvajalca zamrznjene hrane in sokov na Poljskem. V svoji karieri je imel ključno vlogo pri preoblikovanju in širitvi nekaterih najbolj prepoznavnih regionalnih blagovnih znamk.
Jovanović in Radun se strinjata, da ima Imlek ogromen potencial za nadaljnjo rast kot vodilni regionalni proizvajalec mlečnih izdelkov in z nenehnimi naložbami, operativno odličnostjo in inovacijami.
"Imlek je izjemno podjetje z dolgo tradicijo, močnimi blagovnimi znamkami in izjemnimi ljudmi. V partnerstvu z Andrejem Jovanovićem sem prepričan, da lahko sprostimo dodatno vrednost in še okrepimo položaj Imleka kot najbolj zanesljive blagovne znamke mlečnih izdelkov v Srbiji in regiji," je dejal Radun.
Transakcija naj bi bila zaključena v prvem četrtletju leta 2026, ob upoštevanju standardnih regulatornih odobritev in pogojev za zaključek.
Vir: InStore
Foto: Imlek


