Poteza sledi naložbi v višini 55 milijonov dolarjev leta 2024 za širitev obrata Taloja blizu Mumbaja in je del širše strategije podjetja Ball za povečanje zmogljivosti in krepitev dobavnih verig na enem najhitreje rastočih potrošniških trgov v Aziji.
Sporočili so, da bodo z naložbo podprli naraščajoče povpraševanje po aluminijastih pločevinkah na trgih v Indiji, kjer naj bi trg v naslednjih petih letih letno narasel za več kot 10 %.
Povpraševanje se povečuje v kategorijah, kot so že pripravljeni izdelki in izdelki na osnovi mleka, ki prehajajo na aluminijasto embalažo. Ballovo tehnologijo "retorte" uporabljajo za podaljšanje roka uporabnosti pijač na osnovi mleka.
Mandy Glew, predsednica podjetja Ball Beverage Packaging za EMEA in Azijo, je dejala, da je Indija za podjetje "ključni" rastoči trg in da razmišljajo o nadaljnji širitvi.
"To je ključni trenutek za našo ekipo v Indiji. Potrjuje našo zavezanost, da strankam na tem hitro rastočem trgu zagotovimo večjo hitrost, prilagodljivost in zanesljivost. Ponosni smo, da prispevamo k razvoju lokalnega znanja in krepimo partnerstva z lokalnimi dobavitelji in strankami, da bi spodbudili rast, trajnost in tehnične inovacije, prilagojene indijskemu trgu," je dodal Manish Joshi, regionalni komercialni direktor za Azijo.
Ball v Indiji posluje od poletja 2016 in trenutno v svojih obratih v Taloji in Sri Cityju proizvaja pločevinke različnih velikosti.
Vir/Foto: InStore
