Rezultat je presegel pričakovanja analitikov in potrjuje Amazonovo rastočo moč na trgu digitalnega oglaševanja, sektorju, ki kljub širšim gospodarskim negotovostim, ki jih povzročajo trenutni carinski pritiski, še naprej dobro posluje.
Septembra je Amazon predstavil novega "pomočnika", ki temelji na generativni umetni inteligenci in je integriran v njihov Creative Studio. To orodje pomaga tržnikom poenostaviti celoten postopek ustvarjanja kampanj, od raziskav in konceptualizacije izdelkov do ustvarjanja vizualnih in zvočnih elementov ter končne umestitve kampanj na Amazonove oglaševalske platforme. Sistem uporablja umetno inteligenco za ustvarjanje slik, videoposnetkov in zvočnih gradiv, zaradi česar je zmogljivejša celovita rešitev.
V podjetju so znatno povečali naložbe v umetno inteligenco, s čimer so zvišali napoved kapitalskih izdatkov za tekoče leto, na 125 milijard dolarjev v primerjavi s prejšnjimi 118 milijardami dolarjev.
Izvršni direktorji so dodali, da se bodo naložbe v letu 2026 verjetno še povečale, saj se konkurenca na področju umetne inteligence zaostruje, poroča Media Marketing.
Izvršni direktor Andy Jassy je poudaril, da Amazon zdaj prek svojih oglaševalsko podprtih kanalov v ZDA doseže več kot 300 milijonov potrošnikov, kar predstavlja ogromno občinstvo za blagovne znamke. Poudaril je tudi hiter razvoj Amazonove platforme za povpraševanje (DSP). DSP, ki je bila prvotno vezana predvsem na maloprodajne medije in je zdaj združljiva z večjimi platformami, kot so Roku, Netflix, Spotify in SiriusXM.
Jassy je izjavil, da je Amazon v zadnjih 20 mesecih odpravil ključne pomanjkljivosti v funkcionalnosti DSP, ki je zdaj "popolnoma opremljena" v skladu z industrijskimi standardi.
Amazonove pobude na področju umetne inteligence prejemajo tudi pozitivne odzive strank. Rufus, Amazonov nakupovalni asistent z umetno inteligenco, je letos že uporabljalo 250 milijonov aktivnih uporabnikov. Po podatkih iz Amazona imajo ljudje, ki uporabljajo Rufus, 60 % večjo verjetnost, da bodo opravili nakup. Pričakujejo, da bo to orodje letno ustvarilo več kot 10 milijard dolarjev dodatne prodaje, kar jasno kaže, kako umetna inteligenca pomaga Amazonu povečati angažiranost strank in prihodke.
Vir: Biznis.ba
Foto: Unsplash
