ZDA: Colgate-Palmolive z enoodstotno rastjo prodaje v drugem četrtletju

ANALIZA

Svetovne

17.11.2025

Iz podjetja Colgate-Palmolive so v drugem četrtletju poslovnega leta 2025 poročali o 1-odstotni rasti čiste prodaje. Organska prodaja se je v tem obdobju povečala za 1,8 %, vključno z negativnim vplivom 0,6 % zaradi nižje prodaje izdelkov za hišne ljubljenčke zasebne blagovne znamke.

Dobiček na delnico po GAAP se jim je povečal za 2 %, na 0,91 dolarja, osnovni dobiček na delnico pa se je povečal za 1 %, na 0,92 evra.

Osnovna bruto marža dobička se je zmanjšala za 70 bazičnih točk, na 60,1 %, medtem ko je čisti denarni tok iz poslovanja v prvih šestih mesecih znašal 1,484 milijarde evrov in dolarjev.

V podjetju so posodobili napoved organske rasti prodaje za celotno leto 2025 in zdaj pričakujejo, da bo rast na spodnji meji razpona od 2 % do 4 %, vključno z vplivom načrtovanega izstopa iz prodaje izdelkov za hišne ljubljenčke zasebnih blagovnih znamk v letu 2025.

"Zadovoljen sem, da so zaposleni v podjetju Colgate-Palmolive dosegli še eno četrtletje rasti čiste oz. organske prodaje in dobička na delnico, kljub še vedno težkim tržnim razmeram po vsem svetu. Organska rast prodaje se je v primerjavi s prvim četrtletjem izboljšala navkljub še večjemu negativnemu vplivu nižje prodaje izdelkov za hišne ljubljenčke zasebnih blagovnih znamk. Verjamemo, da smo v dobrem položaju za spopadanje z nestanovitnostjo rasti kategorij in negotovostjo na svetovnih trgih od začetka leta. Vodeni z pripravljenim strateškim okvirom, vključno s poudarkom na inovacijah in moči globalnega portfelja, naše ekipe na terenu še naprej izvajajo strategijo z odličnostjo in predanostjo za doseganje finančnih ciljev za leto 2025," je dejal Noel Wallace, izvršni direktor podjetja Colgate-Palmolive.

Napovedali so tudi nov triletni program produktivnosti, katerega cilj je spodbuditi prihodnjo rast in podpreti strategijo za leto 2030. Program vključuje pobude za boljšo usklajenost organizacijske strukture z  strateškimi cilji, optimizacijo globalne dobavne verige za povečanje agilnosti in učinkovitosti ter poenostavitev in prestrukturiranje organizacije za zmanjšanje poslovnih stroškov.

Program produktivnosti naj bi po odobritvi in ​​izvedbi vseh načrtovanih pobud v triletnem obdobju in pred obdavčitvijo stal nekje v višini od 200 do 300 milijonov dolarjev.

Vir/Foto: InStore