Dobiček na delnico po GAAP se jim je povečal za 2 %, na 0,91 dolarja, osnovni dobiček na delnico pa se je povečal za 1 %, na 0,92 evra.
Osnovna bruto marža dobička se je zmanjšala za 70 bazičnih točk, na 60,1 %, medtem ko je čisti denarni tok iz poslovanja v prvih šestih mesecih znašal 1,484 milijarde evrov in dolarjev.
V podjetju so posodobili napoved organske rasti prodaje za celotno leto 2025 in zdaj pričakujejo, da bo rast na spodnji meji razpona od 2 % do 4 %, vključno z vplivom načrtovanega izstopa iz prodaje izdelkov za hišne ljubljenčke zasebnih blagovnih znamk v letu 2025.
"Zadovoljen sem, da so zaposleni v podjetju Colgate-Palmolive dosegli še eno četrtletje rasti čiste oz. organske prodaje in dobička na delnico, kljub še vedno težkim tržnim razmeram po vsem svetu. Organska rast prodaje se je v primerjavi s prvim četrtletjem izboljšala navkljub še večjemu negativnemu vplivu nižje prodaje izdelkov za hišne ljubljenčke zasebnih blagovnih znamk. Verjamemo, da smo v dobrem položaju za spopadanje z nestanovitnostjo rasti kategorij in negotovostjo na svetovnih trgih od začetka leta. Vodeni z pripravljenim strateškim okvirom, vključno s poudarkom na inovacijah in moči globalnega portfelja, naše ekipe na terenu še naprej izvajajo strategijo z odličnostjo in predanostjo za doseganje finančnih ciljev za leto 2025," je dejal Noel Wallace, izvršni direktor podjetja Colgate-Palmolive.
Napovedali so tudi nov triletni program produktivnosti, katerega cilj je spodbuditi prihodnjo rast in podpreti strategijo za leto 2030. Program vključuje pobude za boljšo usklajenost organizacijske strukture z strateškimi cilji, optimizacijo globalne dobavne verige za povečanje agilnosti in učinkovitosti ter poenostavitev in prestrukturiranje organizacije za zmanjšanje poslovnih stroškov.
Program produktivnosti naj bi po odobritvi in izvedbi vseh načrtovanih pobud v triletnem obdobju in pred obdavčitvijo stal nekje v višini od 200 do 300 milijonov dolarjev.
Vir/Foto: InStore
