S tem partnerstvom M&M's potrjuje povezanost s francosko industrijsko in kulturno tradicijo, so zapisali v sporočilu podjetja.
Z vstopom v dirko Tour de France, kot uradni dobavitelj, M&M's nadaljuje s tradicijo festivala "Grande Boucle" in združuje sladki užitek z vznemirjenjem športnega spektakla, pravijo v podjetju.
Cilj blagovne znamke je, kot poudarjajo, okužiti Francijo s "pozitivno energijo" med karavano in etapami, z eno samo idejo v mislih, spodbujati trenutke užitka, zabave in skupnega uživanja ter ustvarjati spomine za vse generacije.
"Z velikim veseljem in navdušenjem naznanjamo partnerstvo med dvema ikoničnima simboloma Francije, dogodkom in blagovno znamko. Z večletnim partnerstvom z dirko Tour de France in Tour de France Femmes with Zwift, potrjujemo zavezanost vrednotam zabave, deljenja in skupnosti, zaradi katerih so M&M's veliko več kot le bonbon, so simbol užitka in veselja, ki je del vsakdanjega življenja v Franciji," je dejala Victoria Abramova, glavna izvršna direktorica Mars Wrigley France.
"Navdušeni smo nad partnerstvom z M&M's, eno najljubših francoskih sladkarij. Gre za sodelovanje z blagovno znamko, ki odlično odraža duh skupnosti in prijateljstva, ki krasi dirko Tour de France in Tour de France Femmes with Zwift. Vsa družina bo uživala, ko bo karavana šla mimo," je dejal Christian Prudhomme, direktor dirke Tour de France.
Vir: InStore
Foto: Mars

