SLO bocni levo
SLO bocni desno

VB: Morrisons uvaja elektronske cene v vseh 497 trgovinah

Svetovne

04.11.2025

Trgovska veriga bo v sodelovanju z VusionGroup uvedla elektronske cene v vseh supermarketih.

S to potezo Morrisons postaja prva večja britanska veriga supermarketov, ki bo to tehnologijo uvedla v celotni maloprodajni mreži.

"Ker digitalne inovacije spreminjajo maloprodajno krajino, nenehno raziskujemo tehnologije, ki nam lahko pomagajo še bolje služiti našim strankam. Navdušeni smo, da smo prva večja britanska veriga supermarketov, ki bo uvedla digitalne cenike v vseh trgovinah in se veselimo uvedbe tehnologije leta 2026. Ta naložba dodatno potrjuje našo zavezanost posodobitvi in ​​digitalizaciji poslovanja, da našim strankam zagotovimo izboljšano nakupovalno izkušnjo," je dejal Gordon Macpherson, direktor produktivnosti pri Morrisonsu.

VusionGroup bo v trgovinah Morrisonsa namestil 10,8 milijona pametnih elektronskih cenikov. Te naprave bodo nadomestile tradicionalne papirnate etikete, kar bo omogočilo jasnejši in natančnejši prikaz cen in informacij o izdelkih, hkrati pa avtomatiziralo ponavljajoča se ročna opravila, kar bo zaposlenim omogočilo, da se bolj osredotočijo na storitve za stranke.

Elektronske etikete bodo prav tako takoj prikazovale popuste in ponudbe iz programa Morrisons More Card, neposredno na polici.

Nova tehnologija bo povezana z digitalnimi kamerami na robovih polic, kar bo zaposlenim pomagalo lažje prepoznati vrzeli na policah, pospešilo dopolnjevanje blaga in omogočilo boljšo integracijo z aplikacijami za e-trgovino, zaradi česar bo spletno naročanje hitrejše in natančnejše.

Z uvedbo novega sistema digitalnega označevanja cen v vseh supermarketih Morrisons bodo začeli v začetku leta 2026. Projekt vključuje tudi nadgradnjo brezžične (wi-fi) infrastrukture v trgovinah, kar bo izboljšalo izkušnjo strank in podprlo nadaljnji digitalni razvoj Morrisonsa.

Vir: InStore
Foto: Morrisons