Padec je posledica, v veliki meri zmanjšanih prihodkov od distribucije, po predhodno napovedanem prenosu BBG-ja v Republiki Irski, a tudi zaradi nekoliko nižjega obsega prodaje, zlasti v kategorijah vina in žganih pijač z več nacionalnimi kupci.
Osnovni poslovni dobiček je znašal 41,9 milijona evrov, kar predstavlja 4-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, medtem ko je bila poslovna marža v višini 5,1 % višja za 0,4 odstotne točke, z napredkom v obeh segmentih, blagovnih znamkah in distribuciji.
Osnovni dobiček pred obdavčitvijo se je povečal za 12 %, na 32,1 milijona evrov.
Prihodki od izdelkov z blagovnimi znamkami so se jim v tem obdobju zmanjšali za 1,3 %, na 170 milijonov evrov, kar odraža predvsem rast osnovnih in premium blagovnih znamk, a tudi upad portfelja jabolčnika v Veliki Britaniji kakor tudi nižje količine pogodbene proizvodnje.
"V prvi polovici leta smo kljub zahtevnemu tržnemu okolju dosegli solidne rezultate. Še naprej vlagamo v pobude, ki podpirajo izboljšanje poslovanja, gradnjo blagovnih znamk, izboljšanje storitev, ponudb in vrednosti za naše stranke in potrošnike. Poleg tega smo dosegli dober začetni napredek v programu za poenostavitev in izboljšanje osnovnih poslovnih procesov. Verjamemo, da smo dobro pripravljeni na ključno obdobje prazničnih razprodaj in čeprav pričakujemo, da se bodo zahtevne gospodarske razmere nadaljevale, ostajamo zavezani k doseganju naših ciljev glede dobička za celotno leto," je dejal Roger White, izvršni direktor skupine C&C.
Vir: InStore
Foto: Thirst/Tennents

