Aldi je na dobri poti, da letos odpre rekordno število trgovin in s prenovo blagovne znamke svojih izdelkov lastne blagovne znamke nameravajo v ospredje izpostaviti predvsem svoje ime.
Batavia je kraj kjer je njihov sedež, so pa na dobri poti, da letos odprejo več kot 200 trgovin, kar je največ v katerem koli letu v skoraj pol stoletja njihovega delovanja v ZDA. Ponujajo veliko izdelkov zasebne blagovne znamke, ki so prej nosili različna imena blagovne znamke, a bodo odslej označeni bodisi le z blagovno znamko Aldi bodisi z oznako »Aldi Original«.
Širitev prihaja v času, ko živilski izdelki zasebne blagovne znamke, Aldijev kruh in maslo npr., "doživljajo" renesanso. Naraščajoče cene, spreminjajoče se vedenje potrošnikov in upad zvestobe trgovcev na drobno so povečali priljubljenost takšnih blagovnih znamk. Aldi, ki je širil izbor in kakovost svojih blagovnih znamk zasebne blagovne znamke, je zelo pripomogel k temu porastu.
Zdaj, ko tudi drugi trgovci uvajajo več izdelkov zasebne blagovne znamke, da bi zadostili povpraševanju, ki ga je Aldi pomagal ustvariti med prvimi, je pravi čas, da veriga prenovi blagovno znamko svojih izdelkov, pravijo strokovnjaki.
Ta poteza ohranja Aldi vabljivega za potrošnike in če bo, ko bo, ime postavljeno v ospredje pod enotno blagovno znamko, bo to samo še izboljšalo prepoznavnost trgovca, ko se bo ta širil na nove trge.
| V ZDA poslujeta tako južni kot severni Aldi Aldi Nord (Aldi sever) je lastnik verige trgovin z živili Trader Joe's v Združenih državah Amerike, ki posluje ločeno od skupine. Skupina Aldi South (Aldi jug) upravlja trgovine na enajstih trgih in sicer v Nemčiji, Avstriji, Sloveniji (samo v teh dveh državah pod imenom Hofer),Švici, Madžarski, Italiji, Združenem kraljestvu in na Irskem, v Združenih državah Amerike, Avstraliji in na Kitajskem.Zunaj Nemčije je 3850 trgovin Aldi Nord in 5750 Aldi Süd. Aldi sta si "razdelila" ustanovitelja, brata Karl in Theo Albrecht. |
Foto: Aldi


