SLO bocni levo
SLO bocni desno

Španija: Dia povečuje tržni delež in pospešuje širitev mreže

Svetovne

28.10.2025

Dia, četrti največji trgovec z živili v Španiji, je po podatkih NielsenIQ, v septembru povečal svoj tržni delež za 0,14 točke, na 5,1 %, v primerjavi z enakim obdobjem lani. Hkrati Dia pospešuje širitev prodajne mreže, poroča revija ESM.

Generalni direktor Ricardo Álvarez je na kongresu AECOC sporočil, da v podjetju zdaj načrtujejo odprtje še približno 90-tih novih trgovin do konca leta 2025, kar predstavlja 50-odstotno povečanje v primerjavi s prvotnim strateškim načrtom, ki je predvideval 60 odprtij na leto.

Dolgoročni cilj je do leta 2029 odpreti skupno 300 novih trgovin.

Poleg tradicionalnega formata supermarketov je Dia vzpostavila partnerstvo s podjetjem BP (British Petrol), kar je privedlo do zagona verige trgovin z živili na bencinskih črpalkah BP.

Partnerstvo se je začelo z odprtjem prvih dveh trgovin na bencinskih črpalkah BP v začetku tega meseca.

Vir: InStore
Foto: Dia