SLO bocni levo
SLO bocni desno

Vsak po svoj kos garderobe iz Lidlove kolekcije #VseImam na Pop-Up dogodku v Ljubljani

Slovenija

23.10.2025

Zgodba kampanje #VseImam, ki se je začela na ljubljanskem tednu mode, ko je Lidl predstavil svojo kolekcijo oblačil, se s tem ni končala le na modni pisti. Na Lidlovem Pop-Up dogodku v Ljubljani (Breg 12) so lahko obiskovalci danes prejeli čisto svoj kos iz njihove kolekcije.

Na letošnjem LJFW – Ljubljana Fashion Weeku so z Lidlovo kolekcijo #VseImam pokazali, da so Lidlova oblačila za vse.
 
Kolekcija združuje trende, športni slog in sproščen jeans videz ter med vsemi generacijami spodbuja svobodo izražanja, pristnost in pogum, da ostajamo zvesti sebi. Kolekcija je del kampanje #VseImam, s katero želijo spodbujati stilsko svobodo, sprejemanje različnosti in pogum, da smo ter ostanemo zvesti sami sebi. K sodelovanju so na Gospodarskem razstavišču povabili priljubljeno slovensko skupino Batista Cadillac, ki je ustvarila pesem Vse imam; pesem je bila premierno predstavljena na LJFW. Besedilo in glasba utelešata glavno sporočilo kampanje o pomenu sprejemanja in svobode. Nadaljevanje kampanje je na ekskluzivnem dogodku sledilo danes na Bregu 12 v Ljubljani.