SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nemčija: Lidl krepi zavezanost ženskemu nogometu z razširitvijo partnerstva z UEFA

Svetovne

23.10.2025

Podjetje Lidl podaljšuje uspešno sodelovanje z UEFA in nadaljuje pot skozi partnerstvo z žensko reprezentanco UEFA do leta 2030.

Po uspehu, ki so ga dosegli kot uradni partner UEFA ženskega EURO 2025, ki je doseglo več kot 400 milijonov oboževalcev po vsem svetu, je Lidl zdaj partner turnirja UEFA ženskega EURO 2029, kvalifikacij za evropsko prvenstvo žensk 2028/29 ter UEFA ženske lige narodov 2025, 2027 in 2029, s čimer poglabljajo svojo zavezanost k promociji zdravja, ozaveščanju o varnosti in spoštovanju osebnih meja prek ekip za ozaveščanje ter opolnomočenju s športom.

Pomembno je tudi, da se bo izkušnja Lidlove otroške ekipe vrnila na UEFA žensko prvenstvo EURO 2029, kar bo ustvarilo edinstveno priložnost za otroke, da z roko v roki vidijo zvezde ženskega nogometa na igrišču in tako navdihnejo naslednjo generacijo športnic in navijačev, poudarjajo iz podjetja.

Po njihovih navedbah so temelje za to razširjeno partnerstvo postavili izjemni turnirji v zadnjih dveh letih. Letos je bil Lidl prisoten v vseh osmih gostiteljskih mestih in stadionih na Euru. Turnir je na stadionih gostil več kot 650.000 navijačev in dosegel več kot 400 milijonov gledalcev po vsem svetu. Z aktivacijami blagovnih znamk je Lidl v navijaških conah in pred stadioni razdelil 269.950 porcij sadja, s čimer je spodbujal zdravo življenje. Predstavili so tudi Lidlovo ekipo za ozaveščanje, 57 Lidlovih zaposlenih, ki so poskrbeli, da se je vsak navijač počutil varnega in spoštovanega, ter utelešali vrednote pripadnosti in raznolikosti.

Osrednji del EURO 2025 je bila za predanost navdihovanju deklet in mladih žensk. Trgovska veriga je organizirala mednarodni Lidlov mladinski tabor v Baslu, ki je združil 100 deklet, starih od 14 do 17 let, iz 18 držav ter jim ponudil profesionalno mentorstvo, delavnice o prehrani in priložnosti za sklepanje trajnih prijateljstev.

Poleg tega je Lidlovo Fresh Field v Rapperswil-Joni v Švici pridelalo in darovalo več kot 12 ton svežega sadja in zelenjave tistim v stiski, kar dokazuje Lidlovo zavezanost ozaveščeni prehrani in vplivu na skupnost.

"To partnerstvo odlično odraža naše vrednote, uspešnost, povezanost in opolnomočenje. Ženski nogomet si zasluži enako strastno podporo kot moški in z našimi aktivacijami, od »Lidlove otroške ekipe« do pobud za zdravo prehranjevanje, smo ponosni, da aktivno prevzemamo pomembno vlogo pri ustvarjanju te enakosti. Zato smo predani temu, da smo navdih za zdravo življenje in opolnomočenje skupnosti, tako na igrišču kot zunaj njega," pravi Ana Dragutinović Ghumashyan, izvršna direktorica Lidlovega direktorata za potrošnike v Srbiji.

Vir: InStore
Foto: Lidl International