Svoje ime v Green-score so spremenili, potem ko jih je Evropsko združenje za ekološko hrano (IFOAM) opozorilo, da bi izraz »eko« v nekaterih državah lahko povzročil zmedo v ponudbi ekološke hrane.
Po navedbah iz skupine kupci razlike skorajda ne bodo opazili, saj bo razširjena zgolj lestvica, z A+ na
F, kar bo zagotovilo še jasnejše informacije o trajnosti njihovega nabora izdelkov.
»S francoskim konzorcijem sodelujemo že od samega začetka lansiranja Eco-score in še vedno
verjamemo v vrednost oznake. Vidimo, da resnično deluje tudi tukaj, v Belgiji. Glede na našo tržno
raziskavo s skoraj 51-odstotno prepoznavnostjo blagovne znamke in 72-odstotnim zaupanjem, je
oznaka zdaj druga najbolj prepoznavna oznaka v Belgiji, takoj za oznako Nutri-Score,“ je povedala
Veerle Poppe, odgovorna za Green-score pri skupini Colruyt.
Sprememba imena prinaša tudi manjši popravek lestvice, zdaj je na njej šest barv in črk (namesto
petih).
»Za izdelke s slabim učinkom Green-score je dodana temno rdeča barva s črko F. Na temno zelenem
koncu spektra se zdaj razlikuje med A in A+, da se izpostavijo izdelki z najmanjšim vplivom na okolje.
To omogoča še večje razlikovanje med izdelki,« pojasnjuje Poppe.
Od 1. novembra bodo Green-score uvedli v aplikaciji, na spletnih straneh in v komunikaciji v
trgovinah v različnih formatih skupine.
Do 31. oktobra bodo vse omembe Eco-score iz teh kanalov odstranili.
Vir: InStore
Foto: Colruyt