Skupno podjetje skupine Ocado in verige Marks & Spencer je v tem obdobju povečalo dobiček, zlasti zaradi prodaje izdelkov M&S in sicer za 21 %.
Osredotočenost Ocado Retaila na nadzor stroškov in operativno učinkovitost je privedla do znatnega izboljšanja finančnih rezultatov, piše Grocery Gazette.
Prilagojeni EBITDA se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal za 78,3 %, na 53,5 milijona funtov, medtem ko so se izgube pred obdavčitvijo zmanjšale s 121,7 milijona funtov na 60 milijonov funtov, kar je izboljšanje za 61,7 milijona funtov.
Podjetje je prav tako znova začelo ustvarjati pozitiven denarni tok, saj je omenjeno obdobje končalo s 68,2 milijona funtov, kar je manj kot 76,4 milijona funtov v prejšnjem letu, vendar je to še vedno omogočilo nadaljnje naložbe, so sporočili iz podjetja.
Vir: InStore
Foto: Ocado