SLO bocni levo
SLO bocni desno

Srbija: V Bambiju začenjajo pogajanja s kitajsko Luckin Coffee

Regionalne

11.09.2025

Srbska delegacija pod vodstvom ministra za kmetijstvo, gozdarstvo in vodno gospodarstvo, Dragana Glamočića, se je udeležila srečanja podjetij Bambi in Luckin Coffee, kjer so poudarili pomen morebitnega sodelovanja med enim izmed najuspešnejših srbskih živilskih podjetij in vodilno kitajsko blagovno znamko na področju kave.

"Plazma ni le izdelek, ampak blagovna znamka, ki je zaznamovala otroštvo milijonov ljudi in je simbol kakovosti in inovativnosti. Prepričan sem, da bo sodelovanje z Luckin Coffee prineslo obojestransko korist. Srbija bo dobila močnejšo prisotnost na kitajskem trgu, potrošniki pa izdelek, ki je originalen, inovativen in s preverjeno tradicijo kakovosti," je dejal Dragan Glamočić.

"Ponosni smo, da imamo priložnost sodelovati z Bambijem in našim potrošnikom ponuditi izdelek, ki nosi močno identiteto in kakovost. Z uvedbo Plazma cheesecake in Plazma shake v našo ponudbo želimo pokazati, da verjamemo v potencial te blagovne znamke, da osvoji potrošnike po vsej Kitajski,"so sporočili iz vodstva podjetja Luckin Coffee.

V nadaljevanju pogovora so poudarili, da je Luckin Coffee, od svoje ustanovitve leta 2017, zrasel v "pravega velikana". V samo nekaj letih je podjetje postalo najhitreje rastoče v kavni industriji in najhitreje rastoče kitajsko podjetje, ki se je že uvrstilo na seznam Nasdaq.

Samo v preteklem obdobju se je število njihovih kavarn povečalo na več kot 20.000, naložbe kot je zadnja v tovarno v Sjamenu, vredne okoli 500 milijonov dolarjev, pa so omogočile proizvodnjo 55.000 ton kave na leto.

Poleg tega je širitev poslovanja v Singapur, Malezijo, Indonezijo in ZDA dokazala sposobnost pozicioniranja blagovne znamke kot vodilne na svetu.

"Danes naši prihodki presegajo pet milijard ameriških dolarjev, a veliko pomembnejše od številk je dejstvo, da nam je uspelo združiti sodobno tehnologijo, močno mrežo in kulturo kave v en model, ki osvaja svet. Prav zato smo prepričani, da bo sodelovanje z Bambijem uspešno in dolgoročno," je poudaril Jang Jin Zsin, podpredsednik Luckin Coffee.

Luckin Coffee je v mnogih pogledih privlačnejša od Starbucksa za Kitajce. Njihova dostava, nižja cena in kuponi privabljajo številne uporabnike.

Vir: InStore
Foto: Srbsko ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in vodno gospodarstvo