SLO bocni levo
SLO bocni desno

TZS 14. oktobra organizira 19. Strateško konferenco o trgovini

Slovenija

10.09.2025

Potekala bo na Brdu pri Kranju pod delovnim naslovom: »Potrošnik in trgovec v skupnih izzivih: kam nas vodijo umetna inteligenca, novi ukrepi, geostrateške spremembe?«

Že dolgo gospodarski svet ni doživljal tolikšnih sprememb in negotovosti. Geostrateške in politične spremembe močno in nepredvidljivo vplivajo na dogajanja in razvoj. Na pohodu je znova protekcionizem, spreminjanje poti dobavnih verig, valutni in finančni pritiski… in trgovina pri tem nikakor ni izvzeta. Nasprotno, saj je prav porabnik tisti, ki na koncu občuti vse to. Prav zato bomo v letošnji konferenci naslavljali vse aktualne teme: kam nas usmerjajo novi ukrepi in neravnovesja, ki naslavljajo tako globalne kot regionalne spremembe? Kako in na kakšen način z umetno inteligenco (AI) in novimi tehnologijami v trgovini naprej? Predvsem pa, kako ohranjati, kljub vsem cenovnim in dobavnim pritiskom - ugled trgovine, motivacijo zaposlenih, zvestobo kupcev? O vsem tem in še čem bomo z uglednimi sogovorci in vsemi vami razpravljali že na 19. Strateški konferenci o trgovini, so sporočili iz TZS in objavili naslednji program konference. 

PROGRAM KONFERENCE
8:30 - 9:00
Registracija udeležencev
9:00 - 9:20
OTVORITEV KONFERENCE
mag. Mariča LAH, predsednica Trgovinske zbornice Slovenije
prof. dr. Tomaž TURK, dekan, Ekonomska fakulteta, UL
 
9:20 - 10:00
SLOVESNA PODELITEV NAGRAD TZS PODJETJEM ZA TRAJNOSTNO POSLOVANJE
Nagovor:prof. dr. Lučka KAJFEŽ BOGATAJ, predsednica Strokovne komisije za podelitev nagrad TZS za trajnostno poslovanje podjetij

Nagrado bodo podelili:mag. Mariča LAH, predsednica, Trgovinska zbornica Slovenije, prof. dr. Lučka KAJFEŽ BOGATAJ, predsednica Strokovne komisije za podelitev nagrad TZS za trajnostno poslovanje podjetij, mag. Tanja BOLTE, generalna direktorica Direktorata za okolje, Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo

10:00 - 10:10
ODMOR
10:10 - 11:30
1. SEKCIJA: NOVE TEHNOLOGIJE IZZIVAJO, AI ŠE BOLJ - TUDI V TRGOVINI
Alessandra BELLINI, nekdanja vodja poslovanja s strankami (former CCO), Tesco PLC, Velika Britanija

Peter MESAREC, direktor, SEOS GROUP d.o.o.

Burcu BEGIĆ, direktorica naročniškega sektorja A1, A1 SLOVENIJA, d.d.

Moderira: prof. dr. Maja ZALAZNIK, Ekonomska fakulteta, UL
11:30 - 11:40
ODMOR
11:40 - 12:30

2. SEKCIJA: PORABNIKI V NOVIH GEOSTRATEŠKIH IN TEHNOLOŠKIH IZZIVIH: KAJ PRAVI REGIJA?
Kaj se dogaja v trgovini danes – in jutri?

Melanie SEIER LARSEN, izvršna direktorica in partnerica, Lucija VIDIŠ ROIĆ, principal, BOSTON CONSULTING GROUP

Robert SRAKA, izvršni direktor, BIG BANG, d.o.o.

Simona BLAŽEVIĆ, operativni direktor, KEA, d.o.o.

Klemen URBANČNIK, vodja projektne pisarne in partner, CREATIM d.o.o.

Moderira: prof. dr. Maja ZALAZNIK, Ekonomska fakulteta, UL
12:30 – 13:30

KOSILO
13:30 - 14:10

3. SEKCIJA: UGLED TRGOVCA IN MOTIVACIJA ZAPOSLENEGA - KAJ SE LAHKO ŽE NAUČIMO?
Peter KEBRIČ, član poslovodstva LIDL Slovenija in LIDL Hrvaška

Božidar PREVC, direktor, PREVC, saloni pohištva, d.o.o.

dr. Rok STRITAR, ustanovitelj in prokurist, KIBUBA d.o.o.

Zdravko POLJAŠEVIĆ, direktor, KREATIVNI NAJEMI d.o.o. 

Moderira: mag. Monika LAPANJA, Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete UL
14:10 - 14:20

ODMOR
14:20 - 15:20

OKROGLA MIZA - TRGOVINA V AKTUALNIH IZZIVIH GEOSTRATEŠKIH SPREMEMB: KAKO SE USPEŠNO PRILAGAJATI IN PAMETNO ODLOČATI?
Matjaž HAN, minister, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport

Marko KAJFEŽ, direktor družbe, HYUNDAI AVTO TRADE d.o.o.

Jože KASTELIC, predsednik uprave, KOVINTRADE d.d.

Samo KUPLJEN, direktor, BAUHAUS d.o.o., k.d.

Uroš LOZEJ, izvršni direktor za komercialo, SPAR SLOVENIJA d.o.o.

Jože SMOLIČ, član uprave, PETROL d.d.

Moderira: mag. Mariča LAH, predsednica Trgovinske zbornica Slovenije
15:20 - 15:30