EBIT je znašal 109,7 milijona evrov oziroma 16,7 % prihodkov, EBITDA pa 129,3 milijona evrov oziroma 19,7 % prihodkov, kar predstavlja povečanje za 12,3 milijona (12,6 %) oziroma 13,5 milijona evrov (11,7 %) v primerjavi z lanskim letom.
V tem obdobju so iz podjetja lansirali nove čokoladne inovacije pod blagovnimi znamkami: Cadbury, Milka in Cote d'Or v Veliki Britaniji in Evropi. V vseh državah, kjer so jih lansirali, so bile ploščice Cadbury-Biscoff ali Milka-Biscoff na prvem ali drugem mestu po prodaji v svoji kategoriji. Tako iz Mondelēza kot tudi iz Lotus Bakeries sporočajo, da so izjemno zadovoljni s prvimi pozitivnimi rezultati.
Marca so iz Lotus Bakeries napovedali, da bodo svoje partnerstvo z Mondelēz International razširili na kategorijo sladoleda, vključno s Froneri.
Lotus Biscoff je povečal obseg prodaje za 10 %, prihodki od prodaje te blagovne znamke pa so se povečali za več kot 11 %. Segment Lotus Natural Foods je v tem obdobju zabeležil več kot 16-odstotno rast prodaje.
"Glede na znatno rast obsega prodaje, ki smo jo dosegli v letu 2024, zaporedno povečanje obsega na letni ravni za Lotus Biscoff in Lotus Natural Foods potrjuje moč različnih blagovnih znamk. Pri Biscoffu imamo trdno začrtano strategijo rasti in se osredotočamo na naše glavne izdelke, piškote in namaze Biscoff. Pri sladoledu Biscoff in čokoladi Biscoff se zanašamo na močno globalno partnerstvo z Mondelēzom, kar nam bo pomagalo povečati prepoznavnost Biscoffa po vsem svetu. Ko gre za naravno hrano, inovacije še naprej spodbujajo rast, poslovanje pa se močno širi na mednarodni ravni. Rad bi poudaril izjemno 18-odstotno rast v ZDA v prvih šestih mesecih leta. Biscoff in BEAR sta pomembna igralca in obe blagovni znamki sta med najhitreje rastočimi v svojih kategorijah," je dejal Jan Boone, izvršni direktor pekarne Lotus.
Vir: InStore
Foto: Lotus