Ta mejnik je del širše zaveze nemške trgovske verige, da do leta 2030 povečajo delež rastlinskih beljakovin v prodaji na 25 %, kar je v skladu z načrtom, ki so ga poimenovali:« Planetarna zdrava prehrana do leta 2050«.
»Presežek našega cilja za leto 2025 glede prodaje mlečnih izdelkov brez mesa in nadomestkov predstavlja pomemben mejnik v širšem programu za zdravo in trajnostno prehranjevanje ter podpira dolgoročni cilj uskladitve z načrtom:« Planetarna zdrava prehrana do leta 2050«, ki je ključni mehanizem pri prehodu na neto ničelne emisije. Ponosni smo, da smo vodilni v panogi pri našem ciljutega prehoda na beljakovine in zagotovljamo, da bo prodaja rastlinskih beljakovin v tonah, do leta 2030 predstavljala 25 % naše celotne prodaje beljakovin. Hkrati še naprej tesno sodelujemo z partnerskimi kmetijami, da bi izboljšali trajnost živalskih proizvodov in strankam ob obisku trgovin ponujamo celoten nabor trajnostnih možnosti,« je dejala Amali Bunter, direktorica odgovorne nabave in etične prodaje pri Lidlu VB.
Z blagovno znamko Vemondo Plant! v ospredju, so v diskontnem trgovcu ugotovili, da je prodaja rastlinskih proizvodov za skoraj 20 % presegla prodajo mesnih nadomestkov, če primerjajo tri najbolje prodajane veganske izdelke z najbolje prodajanimi mesnimi nadomestki.
Iz podjetja so pred kratkim v linijah Vemondo Plant! lansirali več kot 20 novih izdelkov lastne blagovne znamke, vključno z različnimi vrstami mariniranega tofuja, falafela in tortelinov. Stranke lahko najdejo tudi mesne nadomestke, kot je mleto "meso" ali rastlinske burgerje.
Uspeh te linije podpira naraščajoče povpraševanje po širši kategoriji rastlinskih beljakovin. Od začetka leta je tako ta diskontni trgovec prodalže več kot 1400 ton stročnic, semen in žit.
Vir: InStore
Foto: Lidl VB