Nemčija: Netto Marken širi ponudbo medijskih oglasov za maloprodajo

ANALIZA

Svetovne

02.09.2025

Netto Marken-Discount nacionalnim in regionalnim oglaševalcem ponuja digitalne oglasne prostore, zaslone na blagajni in digitalne toteme na vhodu v trgovine.

Kot poudarjajo iz podjetja, blagovne znamke, ki jih tako že oglašujejo, imajo koristi od komunikacije v trgovinah, Nettova poteza pa odpira možnost partnerstev z blagovnimi znamkami zunaj panoge FMCG.

"V naših, približno 4400 poslovalnicah, po vsej državi vsak teden nakupuje 21,5 milijona ljudi. Z odpiranjem digitalnih oglasnih prostorov novim panogam ustvarjamo privlačne priložnosti za blagovne znamke, da so neposredno prisotne v nakupovalnem okolju," je povedala Christina Stylianou, direktorica korporativnih komunikacij pri Netto Marken-Discount.

Prodaja oglasnega prostora poteka v sodelovanju z Marketing of Moments (MoM) in z EDEKA-Zentrale, ki od začetka leta ponuja tudi nacionalno ponudbo medijskih oglasov za maloprodajo.

Cilj je oglaševalcem zagotoviti centraliziran dostop do digitalnih oglasnih prostorov v trgovinah in učinkovito izkoriščanje njihovega dosega na prodajnem mestu.

V ta namen so digitalni totemi in zasloni v trgovinah Netto Marken-Discount povezani s platformo podjetja One Tech Group (SSP1), ki omogoča učinkovito upravljanje oglasnih prostorov, a tudi načrtovanje kampanj, poudarjajo v podjetju.

"Maloprodajni mediji so eden najbolj vznemirljivih rastočih trgov na področju digitalnega oglaševanja. Sodelovanje z Netto Marken-Discount omogoča vzpostavitev močne mreže, ki blagovnim znamkam zagotavlja neposredno povezavo s potrošniki, točno tam, kjer je vsak teden več kot 21,5 milijona ljudi in kjer prihaja do nakupnih odločitev," je dodal Benedikt Blaß, generalni direktor marketinga v Momentsu.

Nove priložnosti se odpirajo tudi za obstoječe partnerje, zahvaljujoč trženju, ki temelji na podatkih in merjenju uspešnosti kampanj je mogoče oglaševalske aktivnosti izvajati ciljno usmerjeno in učinkoviteje.

V Nettu načrtujejo, da bodo v prihodnosti še razširili ponudbo maloprodajnih medijev in integrirali dodatne digitalne stične točke.

Vir/Foto:InStore