Skoraj polovica vprašanih tega vedenja ne podpira, 21 % ga sploh ne odobrava, 25 % pa večinoma ne. Vendar pa je 9 % vprašanih dejalo, da delno odobravajo uporabo nasveta v trgovini pred spletnim nakupovanjem, 5 % pa jih to početje v popolnosti odobrava. Približno tretjina (34 %) jih je bila neodločenih.
Stefan Gent, predsednik Nemškega trgovinskega združenja (HDE), je dejal, da je ta praksa izziv za fizične trgovine.
"Ko trgovec na drobno veliko vlaga v najemne pogodbe in usposobljeno osebje, je seveda boleče, če stranke upoštevajo njihove nasvete in nato nakupujejo prek spleta drugje," pravi on.
Vendar je Gent opazil, da se pogosteje dogaja obratno, da potrošniki raziskujejo izdelke na spletu in jih nato kupijo tudi v trgovinah.
"Stranke se same odločajo, kje bodo iskale informacije in kje bodo nakupovale," je dodal in poudaril, da je to osnova svobodne in poštene konkurence.
Vir: SEEbiz.eu
Foto: Arhiv InStore