SLO bocni levo
SLO bocni desno

Italija: Rast prodaje skupine Bolton v letu 2024

ANALIZA

Svetovne

14.08.2025

Italijanska multinacionalna skupina, znana po blagovnih znamkah, kot sta Rio Mare in Borotalco, je v poslovnem letu 2024 zabeležila rast prihodkov na 3,5 milijarde evrov, kar je 8,1-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom.

Čisti dobiček je v istem obdobju poskočil na 207 milijonov evrov, kar je znatno povečanje v primerjavi z lanskimi 174 milijoni, a je tudi dvakrat več v primerjavi z letom 2022, poroča revija ESM.

Pozitivne rezultate je najbolj spodbudila močna prodaja v živilski diviziji, ki je predstavljala 68,5 % prihodkov (2,4 milijarde evrov oziroma 9,5 % več kot leta 2023), zlasti blagovna znamka konzervirane tune Rio Mare.

Skupina Bolton je eden največjih svetovnih dobaviteljev tune, ki letno trži več kot 500.000 ton rib. Del uporabljajo za njihove blagovne znamke, preostanek pa prodajajo prek hčerinske družbe Tri Marine, poslovnega segmenta, katerega vrednost je presegla milijardo evrov.

Rio Mare je zavezan trajnostnemu razvoju in 99,7 % tune pridobiva iz odgovornih virov. V podjetju načrtujejo, da bodo do leta 2030 dosegli cilj proizvodnje 100 % tune s certifikatom MSC.

Tudi družinski holding Factor je imel dobiček in sicer v višini 124 milijonov evrov ter rezerve iz dobička za razdelitev v višini 963 milijonov evrov.

Skupina Bolton, ki jo nadzoruje družina Nisim, deluje globalno, z znatno prisotnostjo v Italiji, Evropi in na ameriški celini in zaposluje več kot 11.000 ljudi.

Skupina s sedežem v Milanu ima 17 proizvodnih obratov, od katerih jih je pet v Italiji, imajo 13 ribiških čolnov. Podjetje posluje v 150 državah, kjer izdelke skupine redno kupuje več kot 100 milijonov družinskih gospodinjstev.

Italija je glavni trg, ki predstavlja 29,2 % prihodkov, sledijo ji druge evropske države (18,3 %), Južna Amerika (12,9 %) in Severna Amerika (10,1 %).

Vir: InStore
Foto: Bolton group