Spletni prihodki Ahold Delhaize so se tako v drugem četrtletju tekočega poslovnega leta povečali za 14,4 %, na 2,5 milijarde evrov, kar je predvsem posledica velikega razvoja prodaje pri Bolu, z 12,5-odstotno rastjo. Tudi privabljanje mednarodnih prodajnih partnerjev na platformo se obrestuje.
Še pomembneje je, da so dejavnosti e-trgovine pri trgovcu prvič dobičkonosne, kar v sporočilu za javnost označujejo kot "mejnik". Za večino verig supermarketov je splet področje z izgubo, vendar se to počasi spreminja.
Izvršni direktor Frans Muller pripisuje izboljšano spletno dobičkonosnost stroškovno učinkovitejšim modelom dostave, povečanju zmogljivosti izpolnjevanja naročil, avtomatizaciji procesov in izkoriščanju ponudb maloprodajnih medijev.
Uspešnost v Beneluksu
Ahold Delhaize je imel tako več kot spodobno četrtletje, prihodki so se jim povečali za 3,3 %, na 23,1 milijarde evrov, kar je nekoliko nad pričakovanji. Osnovna marža dobička iz poslovanja je znašala 4 %: 4,4 % v ZDA in 3,7 % v Evropi. Na finančne številke negativno sicer vpliva šibek tečaj dolarja.
V Evropi, kjer se je primerljiva prodaja povečala za 4,9 %,v Ahold Delhaizu govorijo o "izjemni uspešnosti" predvsem v Beneluksu. Tudi integracija verige Profi, romunske verige supermarketov, katere prevzem so zaključili v začetku letošnjega leta, napreduje dobro.
Koninklijke Ahold Delhaize N.V., splošno znan kot Ahold Delhaize, je nizozemsko-belgijski multinacionalni maloprodajni in veleprodajni holding. Njegovo ime izhaja iz združitve dveh podjetij leta 2016: Ahold in Delhaize Group.Imajo 9400 trgovin, kjer vsak teden postrežejo 72 milijonom strank v Združenih državah Amerike, Evropi in Indoneziji. Zaposlenih imajo 393.000 ljudi v 9 državah. |
Vir: Retail Detail