Skupna prijavljena prodaja se je povečala za 4,8 %, na 8,4 milijarde evrov, vendar so nanjo znatno vplivali negativni valutni učinki, zlasti v Turčiji.
»Dobra rast prodaje kljub še vedno zahtevnemu tržnemu okolju ponovno kaže, da smo z našo strategijo sCore in večkanalnim poslovnim modelom na pravi poti. Vsi segmenti in prodajni kanali so prispevali k pozitivnemu razvoju. Rast, ki jo sCore dosledno spodbuja, se pozitivno odraža tudi na EBITDA. Vendar pa ostaja bistveno, da še naprej osredotočamo svoje poslovanje na produktivnost in dobičkonosnost,« je dejal Steffen Greubel, izvršni direktor družbe Metro AG.
Prilagojeni EBITDA se je v tretjem četrtletju povečal na 336 milijonov evrov, v primerjavi s 335 milijoni evrov v enakem obdobju lani.
Prijavljeni EBITDA so zaradi stroškov preoblikovanja v višini 46 milijonov evrov, v okviru globalnih pobud za varčevanje s stroški znižali na 291 milijonov evrov, v primerjavi s 339 milijoni evrov v letu 2024.
Prihodki od nepremičninskih transakcij so v tem obdobju dosegli »le« milijon evrov v primerjavi z osmimi milijoni lani.
Vir: InStore
Foto: Metro