V 16 tednih, ki so se končali 21. junija, so v verigi supermarketov zabeležili 4,9-odstotno rast skupne maloprodaje, medtem ko se je prodaja živil povečala za 5 %.
Izvršni direktor Simon Roberts je dejal, da rezultati kažejo, da Sainsbury's ponuja "najboljšo uporabniško izkušnjo v svoji zgodovini" in da trenutno že deset let zasedajo največji delež britanskega trga živil.
"Vemo, kako pomembno je zagotavljati dosledno dobro razmerje med ceno in kakovostjo in zato smo še okrepili svoj konkurenčni položaj, saj smo letno izboljšali cene v primerjavi z vsemi ključnimi konkurenti," je dejal Roberts.
Prodaja v trgovinah se je povečala za 6 %, medtem ko so v spletni prodaji živil zabeležili 6-odstotno rast, z večjim številom uporabnikov in višjim povprečnim številom izdelkov na nakup.
Potrdili so napoved za celo leto, v kateri pričakujejo približno milijardo funtov osnovnega dobička iz poslovanja in več kot 500 milijonov funtov prostega denarnega toka iz maloprodaje.
Vir: InStore
Foto: Haoran Wang/Unsplash