Italija: Despar z nadaljnjo rastjo mreže trgovin

Svetovne

26.06.2025

Konzorcij Despar Italija po vsej državi še naprej širi prisotnost blagovne znamke z odpiranjem novih in posodobljenih supermarketov, da bi strankam še naprej ponujali izboljšano ponudbo živil.

Na severu države so nedavno odprli supermarket Despar v Sarsini v središču Cesene, ki je pod upravljanjem lokalne družine. Supermarket s 150 m2 prodajne površine ponuja celo vrsto lokalnih pridelkov in tradicionalno ponudbo. V zgodovinskem središču Salòja so odprli še en nov supermarket Despar na 400 m2 površine, ki ponuja celovito ponudbo živil v osrčju regije.

Na severozahodu Italije je Despar za svoje stranke odprl kar nekaj novih in posodobljenih trgovin.

Nov supermarket Despar je v Genovi zasnovan tako, da zadovoljuje vsakodnevne potrebe lokalne skupnosti in turistov. To dosežejo z obsežno ponudbo, vključno s svežimi pridelki in izdelki lastne blagovne znamke ter storitvami, kot sta dostava na dom in prevzem v trgovini.

V regiji Piemont je bila znatna naložba z odprtjem novega supermarketa Despar v Casalgrassu, ki vključuje trajnostne elemente, kot sta LED osvetlitev in najsodobnejši hladilni sistemi.

Opravili so dve pomembni posodobitvi. Trgovina Despar Express v Bardonecchii je tako popolnoma prenovljena, da bi še bolj izboljšali ponudbo izdelkov. Supermarket Despar v Villanovi D'Asti je ponovno pozdravil stranke z nadgradnjo vseh oddelkov, da bi zagotovili kakovostno ponudbo za stranke, vključno s povsem novo mesnico.

V osrednje-južni regiji države so v Kalabriji odprli tri nove supermarkete Despar. V Mormannu je tako nov supermarket Despar ob robu narodnega parka Pollino in ponuja obsežno ponudbo živil, odziva pa se na naraščajoče število turistov na tem območju in potrebe domačinov.

Dva supermarketa Despar so nedavno odprli v Crotoneju in San Pietru a Maidi in oba še dodatno krepita prisotnost blagovne znamke Despar v regiji.

O podjetju Spar Italija
Spar Italija, lokalno znan kot Despar Italia, je licenco za blagovno znamko prvič prejel leta 1959. Sam podeljuje podlicence regionalnim partnerjem, ki skupaj sodelujejo pri rasti blagovne znamke po vsej državi. Kot konzorcij z omejeno odgovornostjo si v Desparu prizadevajo za korporativno strukturo z učinkovitejšo in prilagodljivejšo organizacijsko strukturo. 

Vir/Foto: Despar Italia