Predstavniki francoskega proizvajalca alkoholnih pijač so napovedali "notranji projekt za ustvarjanje bolj agilne in racionalizirane organizacije."
Družba je pred tem začela z odpuščanji na Kitajskem, kjer so visoke carine na konjak znamke Martell resno prizadele prodajo, ter z načrtom za zmanjšanje ostalih stroškov, za celo milijardo evrov do poslovnega leta 2029.
V pismu zaposlenim je Alexandre Ricard, izvršni direktor Pernod Ricard, zapisal, da je projekt, imenovan "Jutri 2", zasnovan za "nadaljnje izboljšanje in poenostavitev organizacije".
Ricard je zaposlenim v video nagovoru tudi napovedal, da bo reorganizacija, ki vključuje poenotenje administrativnih nalog, namesto da bi vsaka blagovna znamka delovala posebej, povzročila ukinitev določenega števila delovnih mest.
Podjetje bo svoje blagovne znamke organiziralo v dve glavni enoti: Gold in Crystal. Divizija Gold bo vključevala šampanjec, blagovno znamko Martell in irski viski Jameson, Crystal pa Havana Club, vodko Absolut in nekatere francoske aperitive.
Družba načrtuje izvedbo sprememb, vključno s prostovoljnimi odhodi, v zadnjih treh mesecih leta 2025.
Podjetje je v tretjem četrtletju poslovnega leta 2025 poročalo o padcu čistih prihodkov od prodaje za 3 %, na 2,28 milijarde evrov. Čisti prihodki od prodaje so v prvih devetih mesecih znašali 8,45 milijarde evrov, organski upad pa je dosegel 4%, poročali so tudi o 5-odstotnem upadu zaradi negativnega vpliva menjalnega tečaja v višini 145 milijonov evrov.
Vir: InStore
Foto: Pernod Ricard